påskafton

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja idag ör det påsk och man ska iväg till sambons föräldrar sedan vidare på en fest med andra kompisar.....tänkte dagen till ära ha nåt fint på mig....vad sägs om en klänning i svart bara och inget under?

Det är det enda plagg jag kommer ha både på middagen o festen idag...känner mig sexig snygg utmanande i bara ett plagg.

får se hur kvällen slutar!

Nån mer som tänker fira påsk på nåt speciellt sätt?

[red]Glad PÅSK[/red] ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja idag ör det påsk och man ska iväg till sambons föräldrar sedan vidare på en fest med andra kompisar.....tänkte dagen till ära ha nåt fint på mig....vad sägs om en klänning i svart bara och inget under?

Det är det enda plagg jag kommer ha både på middagen o festen idag...känner mig sexig snygg utmanande i bara ett plagg.

får se hur kvällen slutar!

Nån mer som tänker fira påsk på nåt speciellt sätt?

[red]Glad PÅSK[/red] ;)
mmmm, det lät farligt. kanske lite utomhusaktiviter på vägen hem?
sj ska jag äta ägg & drömma om dig i ett tajt svart fodral av nåt vackert tyg..;)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja idag ör det påsk och man ska iväg till sambons föräldrar sedan vidare på en fest med andra kompisar.....tänkte dagen till ära ha nåt fint på mig....vad sägs om en klänning i svart bara och inget under?

Det är det enda plagg jag kommer ha både på middagen o festen idag...känner mig sexig snygg utmanande i bara ett plagg.

får se hur kvällen slutar!

Nån mer som tänker fira påsk på nåt speciellt sätt?

[red]Glad PÅSK[/red] ;)
mmmm, det lät farligt. kanske lite utomhusaktiviter på vägen hem?
sj ska jag äta ägg & drömma om dig i ett tajt svart fodral av nåt vackert tyg..;)

Tack Doc!

Du har verkligen en förmåga att vara underbaar på många sätt!:)

skickade ett sms till sambon under middagen där jag berättade att jag satt mitt emot honom vid bordet utan nåt mer på mig än det han såg ;)

Kul att se hur han reagerade...

Fick uppskattande blickar o smekningar av han hela kvällen.....

Blev en snabbis i förrådet där då vi "bara" skulle hämta lite mer dricka, stående bakifrån.

han smekte mig i taxin till våra kompisars fest.

det blev en avsugning i trapphuset hos dem högst upp [}:)]:p

det blev en snabbis till ute på väg hem från festen....

när vi väl kom hem sedan blev det ingen mer snabbis utan han slet av mig mitt enda plagg utom mina höga svarta stövlar. innan vi kommit innanför dörren sedan smekte han mig lääääänge överallt o jag honom....innan vi förenades till sist.... ljuger nog inte om det tog 2 timmar in på morgonkvisten...:oops:
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Ställer mig till sotis skaran :oops:.
Lät som en fantastiskt underbar kväll!
Med en sån trevlig invit från dig sambo-tjej, har jag full förståelse att du fick det du fick. Hade jag också gett, minst i alla fall ;).
Tjejer, bara att ta efter :p!
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Låter som om du hade en trevlig Påskafton Sambo-tjej. :)

Visst är det härligt när lockelsen når fram och den man lockar grabbar tag ...

Gillar också att överraska... det är skoj. Önskade bara att mannen skulle ta för sig lite mer bara :(...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja idag ör det påsk och man ska iväg till sambons föräldrar sedan vidare på en fest med andra kompisar.....tänkte dagen till ära ha nåt fint på mig....vad sägs om en klänning i svart bara och inget under?

Det är det enda plagg jag kommer ha både på middagen o festen idag...känner mig sexig snygg utmanande i bara ett plagg.

får se hur kvällen slutar!

Nån mer som tänker fira påsk på nåt speciellt sätt?

[red]Glad PÅSK[/red] ;)
mmmm, det lät farligt. kanske lite utomhusaktiviter på vägen hem?
sj ska jag äta ägg & drömma om dig i ett tajt svart fodral av nåt vackert tyg..;)

Tack Doc!

Du har verkligen en förmåga att vara underbaar på många sätt!:)

skickade ett sms till sambon under middagen där jag berättade att jag satt mitt emot honom vid bordet utan nåt mer på mig än det han såg ;)

Kul att se hur han reagerade...

Fick uppskattande blickar o smekningar av han hela kvällen.....

Blev en snabbis i förrådet där då vi "bara" skulle hämta lite mer dricka, stående bakifrån.

han smekte mig i taxin till våra kompisars fest.

det blev en avsugning i trapphuset hos dem högst upp [}:)]:p

det blev en snabbis till ute på väg hem från festen....

när vi väl kom hem sedan blev det ingen mer snabbis utan han slet av mig mitt enda plagg utom mina höga svarta stövlar. innan vi kommit innanför dörren sedan smekte han mig lääääänge överallt o jag honom....innan vi förenades till sist.... ljuger nog inte om det tog 2 timmar in på morgonkvisten...:oops:
det var en skön liten erfarenhet ni fick.. vilken härlig påsk, jag skulle gärna ha byt med din pojkvän. en sån skön liten kåtis du är!;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja idag ör det påsk och man ska iväg till sambons föräldrar sedan vidare på en fest med andra kompisar.....tänkte dagen till ära ha nåt fint på mig....vad sägs om en klänning i svart bara och inget under?


när vi väl kom hem sedan blev det ingen mer snabbis utan han slet av mig mitt enda plagg utom mina höga svarta stövlar. innan vi kommit innanför dörren sedan smekte han mig lääääänge överallt o jag honom....innan vi förenades till sist.... ljuger nog inte om det tog 2 timmar in på morgonkvisten...:oops:
bilden söker mig fortfarande, att han 'tvingade' dig att behålla stövlarna..
vad härligt, varit på en flygplats hela dan, gott om läckra kvinnor i kortkjol & höga stövlar, ingen som når upp till dina höjder, men tankarna har cirklat..:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
bara tanken att stå bakom & kyssa nacken på en vacker kvinna.
låta händerna söka sig upp för hennes lår, baksida-framsida, nå upp & finna att det inte finns några trosor som 'skyddar' den kåtsvullna fittsåsblöta härligheten..
höra hur hon stönar till i mitt öra medans jag kysser hennes hals & nacke.
fingrar som rör sakta på den känsliga delarna av hennes underliv, retsamt leker med hennes kåta fitta.
en hand om hennes välformade bröst, bröstvårtorna e så hårda att man känner dem igenom tyget..
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
bara tanken att stå bakom & kyssa nacken på en vacker kvinna.
låta händerna söka sig upp för hennes lår, baksida-framsida, nå upp & finna att det inte finns några trosor som 'skyddar' den kåtsvullna fittsåsblöta härligheten..
höra hur hon stönar till i mitt öra medans jag kysser hennes hals & nacke.
fingrar som rör sakta på den känsliga delarna av hennes underliv, retsamt leker med hennes kåta fitta.
en hand om hennes välformade bröst, bröstvårtorna e så hårda att man känner dem igenom tyget..

:) kan säga att så var det faktiskt ;)
 
Toppen