Penisplugg

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Nån som provat och känns det skönt?

Har några sperm stopper hemma. Riktigt skönt med pluggen i penis och en liten ring som tightar åt bakom ollonet.
Sen har jag en 15cm sond som jag kan koppla till min e-stim utrustning. Att använda den tillsammans med penisringen är riktigt skönt. Känslan förändras ju längre in sonden kommer. Från att kittla otroligt mycket i ollonet till att flytta sig ner genom kuken till roten. Fantastiskt skönt.
Gillar att experimentera med sådana saker.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ok
Har några sperm stopper hemma. Riktigt skönt med pluggen i penis och en liten ring som tightar åt bakom ollonet.
Sen har jag en 15cm sond som jag kan koppla till min e-stim utrustning. Att använda den tillsammans med penisringen är riktigt skönt. Känslan förändras ju längre in sonden kommer. Från att kittla otroligt mycket i ollonet till att flytta sig ner genom kuken till roten. Fantastiskt skönt.
Gillar att experimentera med sådana saker.
ok får testa köpa en får väl bli en tunnare variant nu i början
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter som en spännande sak att prova, har man vanligt glidmedel? Hur långt går dom in? Kan man spruta med dom instoppade?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Grabbar, tänk på hygienen. Om sonden inte är bakteriefri så kan ni orsaka otäcka infektioner. Dessutom kan det bli mekaniska skador på urinröret som kan bli bestående och som kan påverka erektionen negativt. Är sonden för lång kan prostata och urinblåsa skadas

Njut på men med omtanke om er själva och eran kuk!
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Grabbar, tänk på hygienen. Om sonden inte är bakteriefri så kan ni orsaka otäcka infektioner. Dessutom kan det bli mekaniska skador på urinröret som kan bli bestående och som kan påverka erektionen negativt. Är sonden för lång kan prostata och urinblåsa skadas

Njut på men med omtanke om er själva och eran kuk!

Det finns sterilt glid i engångsförpackning att köpa. Sen skall sonden tvättas och sköljas med steriliseringsvätska. Man skall aldrig börja med mer än en sond som är grövre än en blyertspenna. Aldrig, absolut INTE, längre än 4-5 centimeter i början. Skall man leka på riktigt så skall man vända sig till en Miss/domina som kan sånt här. De finns. Kateterlekar är intressant men det kräver kunskap och hygien utöver vad vi kan uppbringa hemma.
Sen kommer det svida som piss efteråt oavsett hur grovt man använt, det går över. Pisset rensar en hel del men otyg kan ändå bli kvar om man inte passar sig. Glöm inte tvätta händerna och använd handsprit. Det gäller all edgeplay.
När man hållit på ett tag så kan man använda längre. Men grövre ser jag ingen orsak att sträva efter innan man hållit på ett bra tag.
Killar har längre urinrör men vi kan ändå få skit upp i blåsan. Att tro att man kan köra på som man ser på div. filmer är bara att drömma.

Som citerad LindaEP gör det med omtanke om ni vill njuta i längden.

Manya
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Låter som en spännande sak att prova, har man vanligt glidmedel? Hur långt går dom in? Kan man spruta med dom instoppade?

Jag använder vanligt från rfsu. Finns andra sterila och vissa som ska öka känslan av elektriciteten.
Är sonden 15cm så går den in 15cm. Men det finns både kortare och längre. Googla så finner du nog något som passar.
När jag kommer med sonden i kuken så åker den ut ganska fort. Sprutet kommer med mer kraft än du anar.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Om man får infektioner eller skador beror helt på hur vårdslöst man leker. God hygien är alltid viktigt. Men jag har lekt på detta vis i många år och aldrig lyckats dra på mig några infektioner. Och kuken och allt däromkring fungerar som det alltid har gjort.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har några sperm stopper hemma. Riktigt skönt med pluggen i penis och en liten ring som tightar åt bakom ollonet.
Sen har jag en 15cm sond som jag kan koppla till min e-stim utrustning. Att använda den tillsammans med penisringen är riktigt skönt. Känslan förändras ju längre in sonden kommer. Från att kittla otroligt mycket i ollonet till att flytta sig ner genom kuken till roten. Fantastiskt skönt.
Gillar att experimentera med sådana saker.
Skulle vara enormt spännande att prova. Tyvärr tror jag att mitt urinrör lite för trångt
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Det gör det säkert, det mesta går väl att töja. Men hur fort det går och hur skönt det är lämnar jag åt någon annan att bedöma. Jag har inga intentioner att prova.

Här har vi en typiskt situation. Något ser häftigt ut och det vill jag testa. Man köper en sak, för stor oftast. Man blir besviken och kanske skadar sig.
Börja med en liten plug. Dem kan man oftast använda för att börja töja. Kolla mitt tidigare inlägg.
När jag började var jag också het på gröten. Köpte stora, gjorde ont och var inte skönt. Men varje kväll med en mindre och sen gick upp med större så kunde jag ta ganska grov sak.
Nu var det ett bra tag sedan jag gjorde detta.
Det finns satser med olika storlekar man kan köpa. Sök på urethral dilator kit. De är ganska långa också.
Köpte mitt första tillsammans med frun i Köpenhamn 2001. Har fortfarande kvar den.

Manya
 
Toppen