Pinsamt i början...

HockeyPulver

Ny medlem
Kön
Man
För ett par år sen var jag hemma hos min tjejkompis. Vi var ensamma hemma hos henne... När hon gick och ringde en kompis fick jag syn på ett snyggt foto på henne och hennes kompis, iklädda i bikini på en strand. Genast blir jag kåt och börjar runka till kortet och smeker det mot ollonet. Håller på i ca 3 minuter och känner att det håller på att komma, vilket det gör. Jag sprutar ned hela fotot utan att tänka på vad som skulle hända om hon såg det kladdiga fotot. Men det är redan försent, ett par sek efter jag har sprutat hör jag nån som säger "Där kom jag allt på dig!". Jag vänder på mig och där står hon fnissar, hon hadde tydigen stått där ett tag. Sen börjar hon fnissa ännu mer och säger "Vilken stor snopp du har!". Då kommer jag på att jag står vänd mot henne med ballen i handen - genast stoppar jag in den och slänger fotot på skrivbordet. Sen går jag till toan och fräschar upp mig. Efter det går vi och kollar på TV. Vi prata inget mer den kvällen.


När jag sen kom till efter några dagar prata vi, men inte om det. Känndes dock lite spännt mellan henne och mig. När vi ligger på hennes säng och kollar i en tidning tar hon upp det. Jag börjar be om ursäkt för mig kåthet, bla, bla, bla... Men då säger hon att hon faktsikt gilla att se mig gör det... Båda blir tysta i ett par sek och sen frågar jag om hon vill runka av mig. Helt oväntat svarar hon "Ja!". Jag kan se att hon är kåt. Det hela slutar med att hon runkar av mig, jag pullar henne och till sist knulla vi. Och det var först efter det jag kom på hur het hon var. Hon har stora bröst, fina former mm.

Det som såg så mörkt ut sluta så bra!:D
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Vem fan är så modig så att man runkar i en flickkompis hus under tiden flickan ringer? Jag skulle minst behöva vetat att hon skulle varit borta ett tag.

hehe
 
Toppen