Pinsamt (?) och olagligt!

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Det kanske är fler tjejer/kvinnor som råkat ut för samma sak som mig. För många tjejer/kvinnor är besök hos gynekologen det värsta man kan vara med om. Jag har aldrig haft problem med att lägga mig i en gynstol, inte ens när jag var ung. Jag har snarare tycket det varit ”spännande” och pirrigt. Tills jag var 14-15 hade jag en kvinnlig gynekolog. När jag skulle fylla 15 fick jag en ny, manlig, gynekolog. Han var i 45-50 års åldern och det som blev annorlunda var att han var väldigt intresserad av mitt sexliv. Han ställde alltid en massa frågor medans han undersökte mig och han höll på hur länge som helst.

Jag har en liten (ibland) jobbig fysisk defekt. Jag blir väldigt lätt upphetsande av beröring, tex brösten, låren, rumpan och framförallt mellan benen… typ. I kombination med hans frågor och hans ”noggranna” undersökning blev jag jättevåt. Första gången sa han inget om det men jag var tvungen att gå på toa och onna av mig efter. När jag kom dit nästa gång kommenterade han det, jag fick ”uppmuntran” eftersom jag var ”normal”. Det höll på i 1,5 år sen försvann han… han blev anmäld. Inte av mig.

Jag har en förmåga att alltid råka ut för sånna här saker. Jag klagar inte men ibland blir jag lite förundrad att det alltid händer liknade saker. I 99 fall av hundra tycker jag det är kul och spännande.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Pinsamt vet jag inte. Men inte så professionellt av honom kanske.
Sedan är det ju så att vad någon gillar eller tycker är upphetsande inte gäller för alla personer och inte heller att alla personer gillar samma sak.

Om Eskil Erlandsson skulle tafsa på mig skulle jag bli upprörd, men om du gjorde det skulle jag nog bara bli smickrad ;)
 

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Pinsamt vet jag inte. Men inte så professionellt av honom kanske.
Sedan är det ju så att vad någon gillar eller tycker är upphetsande inte gäller för alla personer och inte heller att alla personer gillar samma sak.

Om Eskil Erlandsson skulle tafsa på mig skulle jag bli upprörd, men om du gjorde det skulle jag nog bara bli smickrad ;)
Professionellt var det absolut inte, tvert om. Han untnyttjade sin ställning. Jag å andra sidan tyckte det var spännande. Men det kan ju också berot på att jag är som jag är.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Är ju inte okej, oavsett om den undersökta gillar det eller ej. Jag ser det som ett övergrepp!
 

johannezzz

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det kanske är fler tjejer/kvinnor som råkat ut för samma sak som mig. För många tjejer/kvinnor är besök hos gynekologen det värsta man kan vara med om. Jag har aldrig haft problem med att lägga mig i en gynstol, inte ens när jag var ung. Jag har snarare tycket det varit ”spännande” och pirrigt. Tills jag var 14-15 hade jag en kvinnlig gynekolog. När jag skulle fylla 15 fick jag en ny, manlig, gynekolog. Han var i 45-50 års åldern och det som blev annorlunda var att han var väldigt intresserad av mitt sexliv. Han ställde alltid en massa frågor medans han undersökte mig och han höll på hur länge som helst.

Jag har en liten (ibland) jobbig fysisk defekt. Jag blir väldigt lätt upphetsande av beröring, tex brösten, låren, rumpan och framförallt mellan benen… typ. I kombination med hans frågor och hans ”noggranna” undersökning blev jag jättevåt. Första gången sa han inget om det men jag var tvungen att gå på toa och onna av mig efter. När jag kom dit nästa gång kommenterade han det, jag fick ”uppmuntran” eftersom jag var ”normal”. Det höll på i 1,5 år sen försvann han… han blev anmäld. Inte av mig.

Jag har en förmåga att alltid råka ut för sånna här saker. Jag klagar inte men ibland blir jag lite förundrad att det alltid händer liknade saker. I 99 fall av hundra tycker jag det är kul och spännande.


Oh, berätta gärna mer om en sån där otillbörlig noggrann undersökning, hur den gick till och vad du upplevde. Är nog många här som skulle gilla att läsa det.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Alldeles oavsett, det är en sak att hemmavid med sin partner göra en fejkad undersökning, du verkar gilla det. Men inom hälso och sjukvården får sånt inte hända, även om du uppmuntrar det. Att du verkar kunna hantera situationen är en sak, långt ifrån alla kvinnor kan det. Att du är en känslig människa som lätt blir upphetsad, det är att se som en tillgång, även om det kan leda till en del pinsamma situationer ibland.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Den där "doktorn" skulle ha en spark i röven!:mad:
Det finns etiska regler som ska följas till punkt och pricka.
Överskrids dessa är det fog för anmälan...
 
Last edited by a moderator:

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Det låter inte klokt av honom att uttala sig så som han gjorde. Däremot förstår jag dig om du har sånt besvär med lätt beröring, det har jag också. Och jag förstår dig att du onnande efteråt, trots att det var en obehagligt situation. Jag har faktiskt råkat ut för nåt liknande, fast dom var professionella och det var inte deras fel heller.

Hade ett besök hos venerologen. Doktorn i mitt fall var kvinna, jag hade bävat för besöket ska jag säga. Väl där skulle jag undersökas(för en operation vid könet). Mitt problem blev att jag tyckte doktorn var snygg. Hon var ju säkert 10-15 år yngre än mig. Jag insåg att beröring därnere i det här läget skulle ge oss bekymmer. Hon tog tag i min penis och vred och drog i den och undersökte området runt om. Jag är dessutom rakad, då jag inte gillar hår där nere. Olyckan kom om ett slag i magen på mig. Jag fick erektion och det var inte lite heller. Den blev stenhård. Doktorn sa ju att sådant händer och hon försökte få mig att tänka på andra saker. Men den den ville fan inte ligga ned. Hon föreslog att vi skulle avbryta för en stund för att den skulle lägga sig och kom på att hennes kollega som var manlig skulle medverka. Det kanske fick saker och ting att bli lättare. Hon gick i väg för att hämta denne. När jag väl låg där och väntade så vajade kuken stolt utan att ha tänkt sig vissna . Jag hörde att dem var på väg och in kom doktorn nu med en annan kvinnlig assistent som var än ännu snyggare än henne själv. -"Kollegan var upptagen så jag tänkte att Ulla (Ulla är fingerat) kanske kunde få dig på andra tankar om ni pratar om annat medan jag undersöker. " Oj då!! sa Ulla, med en påtvingad professionell ton. -"Sånt där händer. det är inget konstigt". Det blev ännu värre när doktorn drog i skinnet och jag började lubricera. Skit pinsamt!!! När det var över efter några minuter så gick det knappt att få igen byxorna och världens största bula syntes. FAN vad jag blev kåt på vägen hem. när chocken hade lagt sig.

Förlåt om jag kapade tråden lite. Men kände att det var nästan samma sak :)
 
Toppen