Pinsamt värre!!

Mhaestro

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
Var på en fest hos min farbror där han hade bjudit ett 50 tal gäster ut till sin stuga. Och allt efter som kvällen gick så skulle rätt många sova i stugor och husvagnar i området där festen var och ju senare det blev desto fler gick för att krypa till sängs för att sova ruset av sig. Men jag och min kusin väntade på att alla skulle gå lägga sig så vi kunder ta ett bad i spabadet som stod på verandan. Men problemet var att ingen av oss hade med sig badkläder. så vi skulle bada näck när alla lagt sig.. sagt och gjort så blev det tyst och då passade vi på att hoppa ner i vatnnet vi satt och skojjade och skrattade lite tyst. så satte vi igång bubbel stålarna drack varsin drick vi hade med oss. efter ett tag så kom en av gästerna.

hon började prata med oss så satte hon sig på kanten min första tanke hjälp hon komemr märka att vi sitter näck. och själv klart reste kuken sig och jag började darra på rösten .. efter ett tag skulle hon vingla iväg på dass och då sa min kusin att vi skulle hoppa ur men just när han fick runt handuken runt midjan och jag skulle ställa mig upp för att ta min kom en annan gäst runt hörnet så jag slängde mig i vattnet för att dölja att jag sitter näck och då kom även Anna som hon heter till baka men i bara bad kläder som hon hämtat från hennes familjs husvagn.. och sätter sig jämte mig så börjar hon berätta massa historier och rätt vad det är sättor hon handen på mitt lår och märker då att jag är näck jag blir illröd i ansiktet men och blir helt stel hon bara ler och drar handen mot min styva snopp och jag kan jag försöker dra mig undan men när on greppar den så blirr jag helt stel det enda hon säger är det var längsen man fick hålla i en hård kuk.. och så tarhon några tag och jag kunde inte hålla emot utan sprutar i polen och ser hur sperma flyter omkring hon bara börjar skratta och säger det var ojsan redan då drabbas jag av panik och hoppar ur och lägger mig ...


BLEV INTE LÄTTARE SEN FÖRKLARA VARFÖR DET FINNS SPERMA I POLEN DAGEN EFTER...
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
Sperman borde väl lösas upp? eller bli så "dessikerad" i små fina bitar att ingen kan gissa vad det är om man ens ser det... kanske snor?

säger inte att du inte talat sannning. bara undrar, fanns det sperma på botten eller?
 

Mhaestro

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
I och med att det kom fram att det var vi som satt i badet hon tyckte det var kul att klämma fram små kommentarer ,, så började de de andra nog fatta...
 

DubbelDick

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kul story,

Själv har jag också blivit ertappad av grannen. Det var en en sommarnatt när jag kom efter att ha varit på en ganska trist fest. Det var varmt så jag tog av mig helt naken och la mig på en solstol ute på terrassen. Det var skönt och lite spännande att ligga helt näck sådär så självklart började det pirra lite därnere och jag var tvungen att hålla om den och dra några varsamma långsamma tag. Jag njöt mer och mer och slöt ögonen och onanerade helt skamlöst när jag hörde hur det prasslade lite från granntomten. Där stod Malin i bara badrock med en hand över sitt ena bröst och stirrade på mig. Jag blev högröd i ansikten men hon viskade bara att det såg så skönt ut och bad att jag skulle fortsätta. Hon kom över och satte sig mitt emot mig och manade mig att fortsätta att onanera för henne. Hon hade också varit på fest så hon var lite påverkad, det såg man på hennes ögon. Trots skammen och blygseln fortsatte jag att smeka mig själv inför hennes ögon och njöt sanslöst av att bli betraktad i den penibla situationen. Till sist sprutade jag över magen och hon smekte bort sperman med handen och slcikade upp den. - Det blev flera runkstunder och äventyr med Malin, men det är en senare historia..skratt.
 
Toppen