Pinsamt var ordet

JanOlle

Ny medlem
Kön
Man
För några år sedan jobbade jag extra i en elektronikbutik, en lördag kommer det in en kvinna och vill ha hjälp med att få ut ett videoband som fastnat i videon. Jag tog videon och kopplade in den mot en tv, skruvade av överdelen och lyckades få bandet att släppa varvid videon startade upp och på tv:n kommer det upp världens p-rulle. Kvinnan blev illröd och skyllde på sin tonårsson och att det var han som varit ensam hemma kvällen före.
En annan gång åkte jag hem till en som ringt och anmält att hennes nya video hade pajat och ville att vi skulle åka hem för dom skulle använda den på kvällen, åker dit och meckar lite med den och plötsligt startar den upp och där kommer också en p-rulle fram på tv-rutan och kvinnan letar febrilt efter fjärren för att stoppa filmen då jag slår av tv:n och reser mig upp för att gå då hon stammande försöker skylla på sin man som inte var hemma...pinsamt var ordet.
Men min bästa minne är då jag sålde en dator till en familj som efter någon vecka ringer och säger att den inte längre startar och vill ha hjälp, jag åker hem till dom och försöker men måste till slut ta med den till butiken. I butiken lyckades jag få igång den och kollar snabbt igenom att allt funkade och "råkar" glutta lite i en mapp märkt XXX, där ligger det hundratals foton på frun i familjen där hon verkar ha mycket skoj med både sin man och sina leksaker. Jag vågade inte ta några kopior utan åkte tillbaka med den, när då frun skulle se att allt fungerade kände jag att jag blev allt mer generad och rödfärgen steg i ansiktet. Till slut gick jag snabbt därifrån och jag tror hon vet vad jag hade sett för nästa dag kom hon in och skulle betala och log mot mig och blinkade med ena ögat. :)
 

CC_LQ

Ny medlem
Kön
Man
"Kvinnan blev illröd och skyllde på sin tonårsson"

Ja visst var det tonårssonen. Kvinnor kan ju inte titta på porr, gud förbjude! ;)

Men det är ju ett allmänt känt faktum att 99% av alla VHSband som strular är porr.
Det är säkert en funktion som porrfilmsmakarna och VHSreperatörerna har konspirerat fram, så att dom kan tjäna mer pengar på stackars oskyldiga svenskar.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
"Kvinnan blev illröd och skyllde på sin tonårsson"

Ja visst var det tonårssonen. Kvinnor kan ju inte titta på porr, gud förbjude! ;)

Men det är ju ett allmänt känt faktum att 99% av alla VHSband som strular är porr.
Det är säkert en funktion som porrfilmsmakarna och VHSreperatörerna har konspirerat fram, så att dom kan tjäna mer pengar på stackars oskyldiga svenskar.

Eller nån slags djup pojkdröm som många killar har kanske:D
 
Toppen