Platser att runka på.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det vill du inte veta. Det finns många medicinska problem som kan drabba en fitta. Dessutom har vi mensen som är en plåga varje månad. Finns mycket att säga men om jag skulle bli mer detaljerad skulle du helt tappa intresset för fittor
Älskar fitta och det jag inte vet om dom, det vill jag gärna få veta.... de medicinska problemen känner jag till och mensen är bekant. Tänkte det kanske var något speciellt som du tänkte på som kunde vara av intresse för mig. Finns nog inga detaljer som får mig att tappa intresset för fitta....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det vill du inte veta. Det finns många medicinska problem som kan drabba en fitta. Dessutom har vi mensen som är en plåga varje månad. Finns mycket att säga men om jag skulle bli mer detaljerad skulle du helt tappa intresset för fittor

Ja vissa saker håller vi nog för oss själva vad gällande detaljer. Kan säga att ha alla saker på insidan inte alls är speciellt gynnsamt. I synnerhet inte på sommaren eller när det är varmt och fuktigt.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Många platser har man hunnit med
*nakenbad
*utomhusstrand
*i olika bilar både där andra kört och där jag själv kört.
*badhus och bastun.
*tåg
*cam
*blev avrunkad av mitt ex i hennes sjukhussäng.
* första gången var på en stadsbuss jag var 13 satt längst bak och spruta på sätet framför.

finns massor av platser till men blir för mycket att skriva
Berätta lite om bussrunken och varför du gjorde det
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
På jobbet framför köksan, i en tidningsbil då tidningsbudet körde. Hemma hos en väninna luktade på hennes trosor. I en sjö. Bakom en sten i byxelkrok kollade på mammas väninna. I skogen. Hos en kompis i hans rum....listan kan bli lång.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Liggandes på ett nakenbad med massor av folk, ligger en naken kvinna inom synhåll för mig.
Hon ser nog att jag försöker diskret titta på henne. Bara liksom att få mig tänd särar hon på benen så fittan syns tydligt. Det fick hon, börjar styvna så rullar över i magläge.
Försiktigt gnider jag kuken mot handduken, låssas ändra ställning bara för att känna hur ollonet får lite massage. Kikar på henne, hon har lagt sig på sida så ser inget av godsaken men hon ser mig.
Då kommer jag i en intensiv orgasm, känner varm sperma mot magen.
Ligger ett bra tag till för att lugna ner mig, när jag sedan reser mig följer handduken med upp, sitter som klistrad på magen.
Har besökt Ågesta efter detta men aldrig upplevt något så skönt där.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
......Ligger ett bra tag till för att lugna ner mig, när jag sedan reser mig följer handduken med upp, sitter som klistrad på magen.
Har besökt Ågesta efter detta men aldrig upplevt något så skönt där.
Nä, Ågesta är väl det mest avsexade nakenbad som finns i Sverige idag.
Sen får man väl tycka vad man vill om det.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Ett minne som dyker upp.
Jag var nog 13-14, vi var på bilsemester och jag hade en polare med mig.
Kompisen o jag sitter i baksätet, vi hade precis badat och satt med andungarna om oss för att torka.
Jag hade ett stort badlakan, som jag efter ett tag drog över hela kroppen som ett täcke, troligen lite frusen.
Började sen pilla lite på kuken, o den blev ju snabbt hård. Så jag satt i baksätet och en polare vid sidan, där att jag o runkade lite försiktigt.
Men efter kort stund så sprutade jag helt utom min kontroll. Tack o lov, så hade jag ju handduken och vad jag vet, så märkte ingen detta.
En av många sköna stunder
 
Toppen