Porrbio i Malmö

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Den tidigare porrbiotråden har mestadels handlat om Stockholm. Utbudet i Malmö är avsevärt klenare, men det finns ett fåtal ställen. Den här tråden riktar sig till dig/er som har erfarenhet av eller funderingar kring Malmös utbud. Eller om det finns några andra ställen i Skåne, värda namnet. Vad tyckte ni om stället ni besökte? Är Malmö verkligen så stendött som det verkar på denna front? För de som vill vore det också kul/upphetsande att ses där, kanske för delat runk eller t o m grupprunk (med en klar blinkning till en tråd i forumet för Manlig onani, där kommentarer om grupprunk kan lämnas). Det känns som om det finns en hel del tänk ute på sidan kring dessa grejor och kunde vi samla ihop det till något konkret vore det säkert intressant. Det Måste finnas en hel del villiga runkare i Malmöområdet!;)

Taboo på Sö Förstadsgatan i Malmö är säkerligen det mest besökta och varierade stället i staden. Jag har inte varit där ofta nog för att kunna ge en säker bild av stället, men ni som har varit där: Vad tyckte ni? Flipp eller flopp? Finns det t ex tider som är mer lämpliga för att träffa mer vanliga killar i hyfsad ålder där (dvs ej pensionärer)? Alla har rätt att besöka dessa ställen, men ibland föredrar man ju ett visst klientel.:)

Det finns väl ett ställe som heter Grottan på Drottninggatan, men det har jag ingen erfarenhet av. Taboo känns på många sätt mer öppet i sin attityd, åtminstone vid en yttre koll.

Kom igen med dina tankar/erfarenheter och sätt Malmö/Skåne på porrbiokartan! Oavsett om du gillar att runka inför andra och se andra runka, vill dela ett runk med någon eller bara sköta dig själv!
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Grottan är kass!

Ja, jag fick den känslan också - utan att ha varit därinne. Ser helt igenbommad ut från utsidan med trädetaljer á la Teckomatorps Panelkung eller österrikisk snickarglädje alternativt finsk bastu á la 70-tal. Enligt en kompis har Grottan funnits "forever", men den känns inte särskilt inbjudande. Samma kompis påstod det fanns något ställe på Gamla Väster, åtminstone för längesen, men det verkar också ha slagit igen (?). Taboo rules eller...?
 

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Jag hade en härlig upplevelse på Grottan för några år sedan. Jag var kåt och sökte nåt spännande som t ex glory hole eller nåt. Jag frågade mannen som tydligen var föreståndaren om det fanns något ställe att runka på och han lät mig sitta i hans kontorsstol, plockade upp en skön gay video på skärmen och erbjöd mig att sitta där och runka under förutsättning att han fick sitta och titta på, vilket var otroligt upphetsande. Jag drog av mig byxor och kalsonger och han vek ihop dem åt mig. Sen satte jag mig ner i den sköna stolen och jag vet inte vad som gjorde mig kåtast, filmen på datorn eller att han satt och tittade på mig. Men skönt var det och han fick mina kalsonger.
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja grottan är rätt sunkigt. Numera säljs det nog mest sexleksaker där men det finns filmer att köpa o hyra. Runkbåsen är riktigt slitna med papperskorgen oftast full med sperma papper. Kul att du fick runka i rummet vid disken. Numera är där mest en tjej som jobbar men aldrig fått ett sånt erbjudande.
 
Last edited:

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ja grottan är rätt sunkigt. Numera säljs det nog mest sexleksaker där men det finns filmer att köpa o hyra. Runkbåsen är riktigt slitna med papperskorgen oftast full med sperma papper. Kul att du fick runka i rummet vid disken men numera är där mest en tjej som jobbar.
Hade väl varit kul om tjejen erbjöd stolen och att titta på?!
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Grottan fanns på samma ställe redan i början av nittiotalet för jag gick i gymnasiet i närheten. Det var ett smidigt sätt att kolla på porrfilm. Om man hade håltimme i samband med lunchen stack man dit. Man smög typ dit för att inte bli upptäckt men ibland mötte man nån från skolan. Antingen som stod o valde film eller kom ut från nåt rum när man gick bak till sitt bås. Det var alltid enkelt i rummen, en fåtölj eller soffa , en tv med fjärr på väggen o nån rulle hushållspapper o en papperskorg på golvet. En hel del pojksperma har man lagt i de papperskorgarna.
 
L

Libido79

Gäst
Grottan fanns på samma ställe redan i början av nittiotalet för jag gick i gymnasiet i närheten. Det var ett smidigt sätt att kolla på porrfilm. Om man hade håltimme i samband med lunchen stack man dit. Man smög typ dit för att inte bli upptäckt men ibland mötte man nån från skolan. Antingen som stod o valde film eller kom ut från nåt rum när man gick bak till sitt bås. Det var alltid enkelt i rummen, en fåtölj eller soffa , en tv med fjärr på väggen o nån rulle hushållspapper o en papperskorg på golvet. En hel del pojksperma har man lagt i de papperskorgarna.
Lagt ett par satser där när man bodde i Malmö
 
Toppen