Porrfilm på hotell - tjejer?

pejpen

Ny medlem
Kön
Man
stog i tidningen idag att 12% av alla kvinnor som bor på hotell kollar på porrfilm.... Hur brukar ni göra? Om det vore "gratis", dvs att man inte behöver betala i receptionen vid utcheckning, skulle ni då kolla om ni undviker det p g a det?

/P
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Bor inte på hotell om jag då inte är utomlands, men då kollar jag inte porr på hotellet, åker ju inte utomlands för att sitta på hotellrummet och kolla porr.
 
M

MissSecret

Gäst
stog i tidningen idag att 12% av alla kvinnor som bor på hotell kollar på porrfilm.... Hur brukar ni göra? Om det vore "gratis", dvs att man inte behöver betala i receptionen vid utcheckning, skulle ni då kolla om ni undviker det p g a det?

/P

Brukar inte titta på filmerna som hotellet erbjuder, de brukar inte vara så bra (tycker jag). Jag kollar på datorn oftast, nån enstaka gång har jag haft tur och fått sällskap på rummet... :D
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag bor ytterst sällan på hotell, de tillfällen jag gjort det har jag delat rum med en kvinnlig kollega eller familjen och då har det INTE varit läge att slå på en p-rulle....
 

Kvinna_93

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Det funkar lika bra med sin egna internet uppkoppling på telefonen och sen sina favorit porr filmer om man är ensam på hotell. Oftast är dock karln med så det behövs inge porrfilm utan då är det mer att utforska varandra i lugn och ro :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Känns inte det här med att titta på porr på hotellrummens betalkaneler väldigt förlegat? Var väl något som gjordes på 90-talet XD
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Känns inte det här med att titta på porr på hotellrummens betalkaneler väldigt förlegat? Var väl något som gjordes på 90-talet XD

Måste erkänna jag gjorde det på 80-talet också.
Det där förbannade svarta fyrkanten mitt i bild....
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Porrfilmer försvann ur utbudet för ett antal år sedan av moralistiska skäl, och för att det skulle ge tryggare arbetssituation för hotellpersonalen (sades det).
Jag saknar det. Att ”råka hitta” porrkanalena på TV är mycket lättare än att plocka fram datorn etc om man ville komma igång och titta, speciellt i sällskap....
 
Last edited:
Toppen