Porrtråd!

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Japp hon har blivit lite äldre och opererat brösten.
Hon är sjukt vig också, finns några klipp med knull i helt galna ställningar.

Jag har börjat prata med henne lite på instagram senaste månaderna. Väldigt trevlig och laidback.
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har börjat prata med henne lite på instagram senaste månaderna. Väldigt trevlig och laidback.

Kul, gillar hennes stil framför kameran också. Hon känns naturlig, glad, skojfrisk. Kan bjuda på sig själv och försöker inte spela porrig hela tiden.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kul, gillar hennes stil framför kameran också. Hon känns naturlig, glad, skojfrisk. Kan bjuda på sig själv och försöker inte spela porrig hela tiden.

Ja hon är som vilken tjej som helst. Nördig också, vi pratar mycket tvspel och film, vilket är hennes favorit hobbies. Vi pratar nu om Mass Effect då båda spelae Legendary edition. :)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Den här filmen fastnade jag för!
Stark och sexig tjej, storkukad kille och fantastiskt, lekfult sex!
Upphetsande till tusen! Nu blir det till att smeka fram en stor sats!

https://xhamster.com/videos/sexy-stepmum-anal-14722160
Het och sexig! Riktigt akrobatisk!
Gillar filmer med MILF:ar. Hoppas jag kan räknas som en MILF. Har i alla fall åldern inne.

Skulle inte ha något emot att gå en omgång med henne. Tror nog hon gillar tjejsex också. Hon skulie få göra vad hon vill med mig....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Het och sexig! Riktigt akrobatisk!
Gillar filmer med MILF:ar. Hoppas jag kan räknas som en MILF. Har i alla fall åldern inne.

Skulle inte ha något emot att gå en omgång med henne. Tror nog hon gillar tjejsex också. Hon skulie få göra vad hon vill med mig....

Måste man ha barn för att vara MILF eller går man på åldern? Vart går gränsen i såfall? :p
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Rent tekniskt så behöver man vara mamma, men MILF är väl mer generellt benämningen på en het äldre kvinna som gillar sex och vet vad hon njuter av.
 
Toppen