Present till flickvännen

nickenyfiken

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Tänkte köpa en present/överraskning till min flickvän, något avlångt som vibrerar. Hon har (mig veterligen) inte haft en stav tidigare. Vad ska jag köpa till henne? Blir hon döds-förskräckt om det helt plötsligt ligger en Rabbit Pearl i presentpapper på sängen? Dom ser ju inte helt ofarliga ut ;)

Tackar för svar
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kanske köpa en lite enklare stav till henne, Rabbit and pearl är ju en ganska avancerad stav. varför inte kolla in Lastbryggan?
 

handy

Ny medlem
Kön
Man
Prata med henne, eller försök att av en "tillfällighet" halka in på nån sajt eller tidning och kolla intresset först. Då ser du säkert om intresse finns, och vilken som kanske är intressant.
Om det måste vara en överraskning, annars kan du väl bara ta upp frågan om det inte skulle vara kul att prova en sådan TILLSAMMANS.
 

wetspot and hardon

Ny medlem
Kön
Man
HETT tips, köp en kristallstav! Har testat lite olika modeller med sambon men jag lovar & svär att det är det bästa på stav-marknaden & den är uppskattad kan jag lova.
Inget slår "the real deal" dock! :p

cum together.. right now... over me!
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Haha.. Nu är jag visserligen lite småfull, men:
"Köp henne en banan!"

Kommer oförhappandes att tänka på sketchen med Lena Nyman och Gösta Ekman där Lena söker efter en leksak till "lille Putte" som han skall få på sin födelsedag.. Gösta spelar en fantastisk säljare som försöker sälja alla möjliga (och omöjliga) leksaker till Lena. "Hole in one" är ett exempel på omöjlig leksak som fixar ett golfhål i parkettgolvet UTAN att skada parkettgolvet..

Hål och bananer.. (hehe)
Hursomhelst så "tröttnar" Lena på alla dessa leksaker, och säger till slut: "Putte ska få en banan!"

Varför inte en banan till flickan? Förutom rätt form så innehåller den många viktiga vitaminer och spårämnen..




Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

MrX

Ny medlem
Kön
Man
Hallå!
Om du inte vill "gå på för hårt" så finns det ju även lite mer diskreta leksaker.. tex erbjuder vi på www.erotikum.se en vibrerande penna, en vibrerande badanka eller varför inte nån snygg designdildo som är både klassig och funktionell?

Kika gärna in hos oss!

www.erotikum.se
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag vet inte vad den heter, men jag köpte en likadan stav som på bilden på denna startsida, superbra säger min tjej. Vi har en rabbit också men den använder hon mest utanpå, den andra inuti. (Inte samtidigt, såklart)

Mitt tips, starta med en Rabbit...
 
Toppen