Present - Vibrerande badanka?

EC

Ny medlem
Kön
Man
Funderar på att köpa en vibrerande badanka till flickvän, någon som har provat?

Jag letar efter något letar efter något "lagom seriöst", en dildo är nog overkill. Gärna vattentätt. Det kan vara hennes första.

I rub my duckie

Tjejer, hjälp mig att hjälpa en av er till orgasm ;)
 

tiger_mjau

Medlem
Kön
Man
Jag är inte tjej, men tänkte svara ändå. :)
Har hört att ankan inte alls är så tyst och att den dessutom läcker in vatten. Kan ju iofs. ha varit ett måndagsexemplar. :D
 
G

Guest

Gäst
Håller med Tiger_mjau, billigt skräp, läcker vatten, men vill ni ha nåt diskret så är den ju bra. Man kan ju lämna den på badkarskanten när man har folk hemma :)

Men köp bra grejer, typ en Lelo Elise eller ännu coolare en multifunktions pärlstav. Okej den kanske måste gömmas undan men ja..

Funderar på att köpa en vibrerande badanka till flickvän, någon som har provat?

Jag letar efter något letar efter något "lagom seriöst", en dildo är nog overkill. Gärna vattentätt. Det kan vara hennes första.

I rub my duckie

Tjejer, hjälp mig att hjälpa en av er till orgasm ;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Funderar på att köpa en vibrerande badanka till flickvän, någon som har provat?

Jag letar efter något letar efter något "lagom seriöst", en dildo är nog overkill. Gärna vattentätt. Det kan vara hennes första.

I rub my duckie

Tjejer, hjälp mig att hjälpa en av er till orgasm ;)

Jodå, den kan visst fungera. + är ju att den ser såå oskyldig ut, ifall man har svårt för leksaker. MEN, den kan ju fungera som inkörsport till tyngre grejjer-varning :D
& sen kan man ju sms i stil med " ska vi köra ankrace ikväll ??"
Ha så kul
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
nån kvinna sa till mig att det var en popis leksak bland lesbiska...
jag undrade då om det var nån skillnad på lsb-tjejers leksaker & hetro-tjejers...
jag fick ett ja till svar.... har jag missat nåt? trodde i min enfald att alla tjejer var lika skapta (alla har väl olika sätt att njuta, men ändå)

r det så? skillnad mellan lsb- & hetroleksaker?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Funderar på att köpa en vibrerande badanka till flickvän, någon som har provat?
Jag letar efter något letar efter något "lagom seriöst", en dildo är nog overkill. Gärna vattentätt. Det kan vara hennes första.
I rub my duckie
Tjejer, hjälp mig att hjälpa en av er till orgasm ;)

hur gick det?
 
Toppen