problem med avsugning

finax

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte om detta hamnar i rätt forum del men jag chansar.. :)

Så här är det att jag klarar inte av att få utlösning när min flickvän suger av mig. det är jätte skönt hela tiden men ja fixar inte de där sista..

nån som har ett tips?
vet inte om de är jag eller hon som gör något fel..

hoppas någon vet.. :)
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Om du skickar mig en film av er så kan jag analysera den och komma med tips! :)

Får du utlösning om hon runkar av dig?

Jag skulle föreslå mer variation i sugandet, både med tempot och att slicka emellanåt osv. Hon
kan byta till pungen och låta dig 'vila' korta stunder. Framförallt kan hon variera sugandet
med att runka. Och, att plötsligt stoppa är väldigt effektivt. Oväntade stopp, med någon sekunds
paus och sedan full fart igen...är effektivt. *ler*


---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

mr_swe

Ny medlem
Kön
Man
japp håller med lolliboy där att prova olika tempon och variera mycket.. underlätta mycket.. har själv haft samma problem som du finax och mitt tips är att försökta.. slappna av i kroppen och försöka njuta ordentligen. och säga till tjejen om det är något du inte gillar med det hon gör..

hoppas allt löser sig.
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hade samma problem innan. Jag spände mig. Du måste slappna av. Kankse röra dig lite samtidigt? Det funkade för mig..
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett par killar jag varit med sa att de kan inte komma om de är passiva, de behöver vara aktiva när de har kuken i munnen på mig, typ knulla och ha kontroll.
Du kan ju prova att ta lite kontroll och styra lite mer själv...sen är jag helt med lolliboy, tempoväxling och byta områden att jobba på, då brukar jag få min belöning!
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Ett par killar jag varit med sa att de kan inte komma om de är passiva, de behöver vara aktiva när de har kuken i munnen på mig, typ knulla och ha kontroll.
Du kan ju prova att ta lite kontroll och styra lite mer själv...sen är jag helt med lolliboy, tempoväxling och byta områden att jobba på, då brukar jag få min belöning!

Håller helt med. Att få styra själv gör stor skillnad. Att passivt bli avsugen ger sällan en orgasm för mig.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett par killar jag varit med sa att de kan inte komma om de är passiva, de behöver vara aktiva när de har kuken i munnen på mig, typ knulla och ha kontroll.
Du kan ju prova att ta lite kontroll och styra lite mer själv...sen är jag helt med lolliboy, tempoväxling och byta områden att jobba på, då brukar jag få min belöning!

Är samma för mig om jag blir slickad, då vill jag hålla i huvudet och styra själv. Eller hålla i och sen gnida mig mot killens mun/tunga.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ett par killar jag varit med sa att de kan inte komma om de är passiva, de behöver vara aktiva när de har kuken i munnen på mig, typ knulla och ha kontroll.
Du kan ju prova att ta lite kontroll och styra lite mer själv...sen är jag helt med lolliboy, tempoväxling och byta områden att jobba på, då brukar jag få min belöning!

Gillar bäst att få bestämma!
Skönt att bli avsugen och handjobb samtidig
Men vill munknulla för att komma..
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Samma för mig. Har väldigt svårt att komma när jag blir avsugen.
Men det lustiga är ju att "receptet" i nästan alla porrfilmer är ju att suga kuk, slicka fitta, knulla i några ställningar och sen suga kuken till sprut. Det verkar vara mångas fetisch att bli avsugna dock.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
D e kul m blow jobs. Behöver själv inte komma under akten. 69:an är en höjdare. Som bi tycker jag aktiviteten är meningsfullare tillsammans m en kille. Beträffande samlag föredrar j dock en tjej; avskyr analsex...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Samma för mig. Har väldigt svårt att komma när jag blir avsugen.
Men det lustiga är ju att "receptet" i nästan alla porrfilmer är ju att suga kuk, slicka fitta, knulla i några ställningar och sen suga kuken till sprut. Det verkar vara mångas fetisch att bli avsugna dock.

Det är slutet på akt tre, grand final, sprutet, den manliga orgasmen. Så vad är bättre då än att suga och runka av tills mannen kommer (hetronormativ porr!)

Själv gillar jag att köra avbrutet, dvs knulla tills jag kommer och då över kvinnan..

Men visst är oralsex skönt, både att ge och få, men kräver en del om jag ska komma av det
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Har ganska lätt att komma när jag blir sugen. Då är det svårt för mig att kontrollera när jag kommer. Vid penetration eller runk så kan jag kontrollera och hålla emot. Men om tjejen vet vad hon gör så är det svårt vid avsugning... ;) Som jag skrivit i en annan tråd, har ju dock inte sprutat helt i munnen som jag vill. Min första tjej tog det i munnen, men slutade suga och runkade bara på slutet. Inte riktigt samma som jag skulle önska nån gång.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har ganska lätt att komma när jag blir sugen. Då är det svårt för mig att kontrollera när jag kommer. Vid penetration eller runk så kan jag kontrollera och hålla emot. Men om tjejen vet vad hon gör så är det svårt vid avsugning... ;) Som jag skrivit i en annan tråd, har ju dock inte sprutat helt i munnen som jag vill. Min första tjej tog det i munnen, men slutade suga och runkade bara på slutet. Inte riktigt samma som jag skulle önska nån gång.
Man måste föra dialog och tala om hur man vill bli avsugen.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Man måste föra dialog och tala om hur man vill bli avsugen.

När det gällde första tjejen var jag såpass ung och tänkte inte så då. Senare har jag inte haft någon som låter mig komma i munnen. Ingen av mina sexpartners efter det har gillat det, så det har inte varit aktuellt. Att prata om hur man vill ha det är en naturlig del i livet. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När det gällde första tjejen var jag såpass ung och tänkte inte så då. Senare har jag inte haft någon som låter mig komma i munnen. Ingen av mina sexpartners efter det har gillat det, så det har inte varit aktuellt. Att prata om hur man vill ha det är en naturlig del i livet. :)
Precis så är det. Jag har en fru sen drygt 40 år som aldrig suger... vår dialog utmynnade i att hon inte gillar att suga och det fick jag acceptera.
 
Toppen