Prostituerad, sista utvägen?

FL2k7

Ny medlem
Kön
Man
Hello!
Så som så många vet så fins det dom coola killarna som har lätt att skaffa tjejer, och dom lite mer töntarna/dom opopulära.
Alla i min omgivning snackar om sex sex sex och dom har flickvänner, jag då... jag blir galen snart, alla har det utom jag.
Är det dummt att gå till en prostituerad, alltså är man en idiot då?
Verkar vara sista utvägen, kan ju säga att jag är 18 år och aldrig haft en tjej/förhållande så man blir lite smått deprimerad av åren som går.
Vist, några här lär väl tycka att jag är en looser/tönt etc.
Vill bara veta om det är en dum sak att göra. Vill ju bara bli av med oskullden, orkar inte höra alla "vänners" tjat om att ska du någon gång skaffa tjej/bli av med oskullden.

Tacksamm för alla svar jag kan få.

MVH FL2k7
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Hello!
Så som så många vet så fins det dom coola killarna som har lätt att skaffa tjejer, och dom lite mer töntarna/dom opopulära.
Alla i min omgivning snackar om sex sex sex och dom har flickvänner, jag då... jag blir galen snart, alla har det utom jag.
Är det dummt att gå till en prostituerad, alltså är man en idiot då?
Verkar vara sista utvägen, kan ju säga att jag är 18 år och aldrig haft en tjej/förhållande så man blir lite smått deprimerad av åren som går.
Vist, några här lär väl tycka att jag är en looser/tönt etc.
Vill bara veta om det är en dum sak att göra. Vill ju bara bli av med oskullden, orkar inte höra alla "vänners" tjat om att ska du någon gång skaffa tjej/bli av med oskullden.

Tacksamm för alla svar jag kan få.

MVH FL2k7



Det kanske är lätt att säga, men ta det lugnt. Du behöver inte vara med i en tävling om att förlora oskulden. Sex är mer än att stoppa in snoppen, och gör du det med en protituerad är det enda du gör är att stoppa in snoppen. Jag vill inte döma dom som går till prostituerade, men va fan, ta det lugnt. Har du verkligen så bråttom? Är det inte roligare att göra det med någon du gillar?

Be cool!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Hallå mannen,

jag förstår att det är jobbigt, men jag håller med Muxa, jag tycker du ska simma lugnt, även fast det e segt just nu... Jag dömer inte prostituerade, men dom inte är min "grej" riktigt, personligen.

Snälla, första gången, *köp* inte den... det finns gott om trevliga och mysiga tjejer, jag tycker du ska ragga in dig lite på en sån, alldeles vanlig tjej som kanske också känner som du? Nån att lite försiktigt pröva med? Sex är inte så allvarligt, gör inte för stor grej av oskulden... Och du är INGEN LOOSER, tvärt om, du verkar ju tänka på saken och våga fråga andra? Tänk inte i dom banorna.

Lycka till !! Stay cool and keep on ragging the girls! ;):D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hello!
Så som så många vet så fins det dom coola killarna som har lätt att skaffa tjejer, och dom lite mer töntarna/dom opopulära.
Alla i min omgivning snackar om sex sex sex och dom har flickvänner, jag då... jag blir galen snart, alla har det utom jag.
Är det dummt att gå till en prostituerad, alltså är man en idiot då?
Verkar vara sista utvägen, kan ju säga att jag är 18 år och aldrig haft en tjej/förhållande så man blir lite smått deprimerad av åren som går.
Vist, några här lär väl tycka att jag är en looser/tönt etc.
Vill bara veta om det är en dum sak att göra. Vill ju bara bli av med oskullden, orkar inte höra alla "vänners" tjat om att ska du någon gång skaffa tjej/bli av med oskullden.

Tacksamm för alla svar jag kan få.

MVH FL2k7


Du beskriver, på ett bra sätt, det många känner utan att våga säga det tror jag!

Jag skulle inte bli förvånad ifall någon av de "coola" killarna i din omgivning befinner sig i samma situation som du, men inte vågar säga det!

Den ende som vet hur du vill minnas din "första gång" är du själv.

Är det viktigare att få den "överstökad" än att göra den till ett mysigt minne för livet?

18 år och oskuld är ingen ovanlig kombination!

Vill man försöka vara lite vitsig så är man inte cool om man är för het!

Lycka till med ditt beslut!

Puss o kram från Snäckan
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ta det lite lungt!

Första gången har du bara en gång, vänta tills du hittar någon du verkligen vill älska med.

Om det är en erfaren partner njut av allt den kan lära dig, oerfaren partner upptäck vad underbart det kan vara, men ta det lungt låt det ta tid.

Gå inte till en prostituerad det kommer garanterat kännas fel efteråt, och se till att du inte fattar mod med alkohol eller någon drog, du vill ju uppleva och minnas.

Väntade själv till jag blev funnen av den "rätta" tills jag var 27, men kommer stunden fånga den. Tills dess lär dig mer om dig själv hur du fungerar med mer onani, ha skönt, det är huvudsaken!

Lycka till!
 

swoll

Ny medlem
Kön
Man
Håller med tidigare talare. Ta det lugnt. 18 är ingen ålder, många av dina kompisar snackar skit ... Själv låg jag med en tjej första gången när jag var 16 (tror jag), men var det bra? Nej, fulla var vi båda två. Jag har fortfarande ingen aning om vem hon var, och dessutom körde vi utan skydd! Dumt dumt och korkat! Ett halvår senare blev jag ihop med en fin tjej, som jag idag är gift med. Med henne kändes det ändå som det var första gången jag hade sex, eftersom det fanns andra känslor än bara "kåthet" inblandade. Låt bli det där med att gå till en prostituerad, samvetet kan komma som ett slag i nacken efteråt, eller flera år senare, och det är inte roligt. Det kommer ordna sig.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
eller hur, 18 år ingen ålder.
vet några stycken som är betydligt äldre och fortfarande oskulder, och några stycken som blivit av med oskulden vid 25+.

ha inte sex med någon bara för att få det överstökat, försök att hitta någon du tycker om, som du kan ge din oskuld. på sånt sätt blir det ett fint minne.
om du har sex med en tjej på fyllan bara för att ha gjort "det", kommer du säkert ångra dig lite senare i livet.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag var sexton när jag blev av med min svendom med en tjej som jag hade varit tillsammans med par tre veckor

hon var oskuld så det var ingen hit, men jag ser tillbax på det fortfarande som en liten söt händelse

jag ser henne ibland på stan, numera en ful tant i förtid...men ändock det var vi som delade den erfarenheten, det var vi som lärde varandra på vägen

sen är det en ganska enkel match, det är många killar som snackar men det är lite verkstad... mycket snack lite gjort.

men häng in där, umgås, du hittar tjejen, lovar dig
gå på kurs, på gym, ragga på bibblan (det är guld)
 

FL2k7

Ny medlem
Kön
Man
Tack så jätte mycket för allt stöd och alla svar
Har inte kunnat svara förren nu då jag haft mycket för mig, skola och allt, ja ni vet, sen så har jag inte kunnat svara pga. det verkar ha varit något problem med sidan, har fått en massa felmedelanden en tid tillbaks.
Vist det känns jobbigt när alla andra "gör det" och skryter om det och tjatar och tjabbar, man känner sig utanför och onormal, alltså varför får alla andra och inte jag.
Snäckan: Jo det är nog så att många kanske sitter och känner samma sak som jag, och jag tycker det är skönt att prata av mig mina problem.
Vi får väl se vad som händer, only time will tell.
Och jag tycker inte det är ett dugg pinsamt att snacka om detta, sex är väl inte förbjudet?
Vi killar borde nog öppna upp oss mer och sluta hålla inne på alla känslor bara för att vi ska se tuffa ut. Det är inget fel att visa känslor.
Aja, tack för all sympati och stöd, ha det gutt alla!!

MVH FL2k7
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tack så jätte mycket för allt stöd och alla svar
Har inte kunnat svara förren nu då jag haft mycket för mig, skola och allt, ja ni vet, sen så har jag inte kunnat svara pga. det verkar ha varit något problem med sidan, har fått en massa felmedelanden en tid tillbaks.
Vist det känns jobbigt när alla andra "gör det" och skryter om det och tjatar och tjabbar, man känner sig utanför och onormal, alltså varför får alla andra och inte jag.
Snäckan: Jo det är nog så att många kanske sitter och känner samma sak som jag, och jag tycker det är skönt att prata av mig mina problem.
Vi får väl se vad som händer, only time will tell.
Och jag tycker inte det är ett dugg pinsamt att snacka om detta, sex är väl inte förbjudet?
Vi killar borde nog öppna upp oss mer och sluta hålla inne på alla känslor bara för att vi ska se tuffa ut. Det är inget fel att visa känslor.
Aja, tack för all sympati och stöd, ha det gutt alla!!

MVH FL2k7

Du verkar verkligen vara förståndig, så du vet nog svaret själv....
Jag säger som Doc H:
Många som pratar, få som jobbar så att säga... ;)

Det bästa man kan göra, för att hjälpa sig själv, är att hålla sig iform, gymmet är en guldgruva btw särskilt "tjejpass" som yoga och bodypump ;), ett propert yttre, ingen gillar en slashas, och att vara sig själv!!

Var ödmjuk, ärlig och vänlig. Vanligt sunt förnuft, men det funkar..!

Ha det bra och var rädd om dig!
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Man ska göra det som känns rätt för en själv.
Lyssna på råd kan man ju alltid men i slutänden är det bara du som bestämmer.Om jag vore i din sits skulle jag vänta tills det kommer nån som vill ha sex med dig och då kan det bli ett härligt minne, istället för att ha förlorat oskulden till en prostituerad.
Jag har ett härligt minne av en glad trevlig tjej som jag var tillsammans med ett tag och det hoppas jag du ska få uppleva också
Men du bestämmer.
Lycka till!
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag miste oskulden när jag var 20. Visst hade jag längtat men det är ingen fara med att vänta heller. Ta det som det kommer.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hehe, på tal om pass & gymklasser..
jag tränar nåra gånger i veckan & går ibland på pass, typ body pump

på visa av de passen går världens nörd, enligt min fru & hennes väninna,
jag hade inte lagt märket till honom, men som sagt han tränar en del pass
men han har inget yttre att tala om, ingen klädsmak på gymmet

MEN, han har limmat en sån goding där, så att jag påtalade för frugan&hennes
väninna att det finns tydligen andra värden för en del tjejer ;)
("kanske killen är välutrustad" var min påföljande kommentar)

Så kör hårt, partnern för alla finns där ute.
Självförtroende & timing, det är mitt svar.
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Själv är jag 19 och har inga problem med Lena H...
Är också "singel", dock till den grad att det känns ensammt.
Sen att jag är en fegis som inte vågar ta kontakt är väll ett problem jag får jobba på, men än har jag inte hittat någon som "de rätta" så att säga.

:oops: Sist jag var tillsammans med någon, var i lågstadiet :oops:
Jepp singel sedan dess och fortfarande oskuld!

Ptja, bort sett från min affär med Lena Handén ;)
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med de andra. Ta det lugnt! Det är ingen fara. Det är ingen vits att slösa bort första gången bara för att får det gjort.Minns hur det snackades om vad andra gjort och med vem. En del killar tycks tro att de är inga riktiga män om de inte vitt och brett skryter med var de stoppat in den. Kollade en gång med ett gäng tjejer och det visade sig att de allra flesta gillade litet försiktiga och hänsynsfulla killar bättre och tyckte de var sexigare. Lycka till
 
Toppen