pubeshårs vara lr inte vara

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
"Eskimåer är den enda etniska folkgruppen som saknar pubeshår"
plockat ur senaste Slitz, hämtat från Eniros frågor & svar

hur kommer det sig att det r ett sånt himla väsen på alla inom sjukvården om rakade kön när det bevisligen inte finns nån använding för det?

vad r skillnaden mellan Eskimåer & oss andra som gör att de klarar sig utan hår på könet?

jag ska gnugga min näsa mot en hårlösa Eskimåmus nästa gång jag får chansen....

(förtydlingande för er som inte vet så gnuggade eskimåerna för sina näser istället för att kyssas)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
har kanske med temperaturen att göra... är det kallare än -30 finns förmodligen ingen chance för underlivssvampar att överleva... :( brrrrrr.....
Alla som vill har rakad kön få följar landstingets senaste rekomendation och flytta norr om polarcirkeln. :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dagens ord: Eskimåmus
;)


från filmen "Full Metal Jacket"
"I don´t know but I´v been told, Eskimopussy is mighty cold..."

svamp, hår, det var bara kul att få igång diskussionen igen
jag tycker att det r läckert med hår ibland, het med rakat andra gånger

men att gnugga näsan med Skeda måste vara det hetaste hittills i denna tråden :D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Får gärna finnas hår men det skall vara tuktat/trimmat..... inga vildvuxna buskar gillas.... vare sej under armarna eller i skrevet.:p:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Får gärna finnas hår men det skall vara tuktat/trimmat..... inga vildvuxna buskar gillas.... vare sej under armarna eller i skrevet.:p:p
fegar du? det kan väl vara lite "Vilt" en proggtjej som predikar jämlikkhet & älskar smisk på skinkorna för hon inte r tillräckligt Maoistisk...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Får gärna finnas hår men det skall vara tuktat/trimmat..... inga vildvuxna buskar gillas.... vare sej under armarna eller i skrevet.:p:p
fegar du? det kan väl vara lite "Vilt" en proggtjej som predikar jämlikkhet & älskar smisk på skinkorna för hon inte r tillräckligt Maoistisk...


Passar på det..... men det verkar inte vara ngt problem att hitta ngn att expediera straffet...:):):)

Hur går studierna föresten??
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Får gärna finnas hår men det skall vara tuktat/trimmat..... inga vildvuxna buskar gillas.... vare sej under armarna eller i skrevet.:p:p
fegar du? det kan väl vara lite "Vilt" en proggtjej som predikar jämlikkhet & älskar smisk på skinkorna för hon inte r tillräckligt Maoistisk...


Passar på det..... men det verkar inte vara ngt problem att hitta ngn att expediera straffet...:):):)

Hur går studierna föresten??

ingen vänsterkvinna i sikte än ;)

studerna är tuffare än väntat....men det går, gäller att komma in i det
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Nä du har rätt....jag är ingen eskimå men du får kolla mig ändå [:0] ;)

Läste på några sidor om eskimåer... de HAR kroppsbehåring som oss alla andra.
Det stod däremot att eskimåer och asiater har mycket mindre kroppsbehåring än tex sydlänningar.
Så nu vet vi :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nä du har rätt....jag är ingen eskimå men du får kolla mig ändå [:0] ;)

Läste på några sidor om eskimåer... de HAR kroppsbehåring som oss alla andra.
Det stod däremot att eskimåer och asiater har mycket mindre kroppsbehåring än tex sydlänningar.
Så nu vet vi :D

inte helt oväntat att Slitz skulle 'frisera' sanningen
då vet vi

jag kollar dig nästa gång jag r i närhet ;)
 
Toppen