Pump??

LowRadiation

Ny medlem
Kön
Man
Nån som testat att använda pump??
Jag brukar använda ring ibland.. o då blir den ju härligt hård o grov.
Är lite sugen att testa pump. Då borde det ju bli ännu bättre?? eller??

Tala gärna om utifall ni testat nån bra/dålig pump o vart ni köpte den..
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag har haft pump, men den blir bara större inne i pumpen och en liten stund efter man tagit ut den. Min är i normalt 18 cm lång och 15 i omkrets. Jag mätte en gång direkt efter att ha kört lite med pumpen och då blev dem 19,5 cm lång och dygt 16 cm i omkrets. Men oturligt nog så höll det sig bara en väldigt kort stund.
Jag beställde min pump hos "martin shop" eller vad nu det heter.
Jag föredrar nog ring eller t.o.m gummiband. Tro det eller ej men min kuk har faktiskt ökat i omkrets från 14,5 till 15 cm. Helt ärligt alltså
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Hmmm.. har aldrig testat vare sig ring eller pump. Funderar lite på en sak när jag läser vad du skriver Handtralla: det är inte så att omkretsen ökat på bekostnad av hårdheten och spänsten, dvs att du tänjt ut svällkropparna så att de är större men blir mindre hårda?
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jo du frippe99... när du nämner det så är kuken inte lika styv hela tiden nu mera. För kunde den vara stenhård hela tiden när jag runkade men nu så är den förvisso hård och styv men inte lika hård hela tiden. Men är jag väldigt kåt så är den stenhård så att säga.

//Handtralla
 

sofialundin

Ny medlem
Kön
Man
Jag har köpt en pump till min pojkvän. Mest som en kul grej från början...
Han stendiggar den! Snoppen blir både lite längre och betydligt grövre. Han tycker det är koolt med större(självklart) och för mig så känns det mer då den blir både grövre och ådrigare.
Jag köpte pumpen på [red]lustjakt.se[/red]. De har stort sortiment och satans snabba leveranser.
Mitt råd är köp en pump omedelbart, det kan inte gå fel!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
När jag var barn sög jag en gång fast ett glas runt munnen hakan. Efter det fick jag ett stiligt blåmärke i flera dagar... Ingen risk att man får en blå kuk? :)

(Jag vill nog inte pumpa - den funkar bra som den gör - men det skulle vara rätt kul att höra om det är någon som fått en knallblå petternicklas...)
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Tycker de låter lite halvfarliga de där pumparna....menar är det inte rätt lätt att "suga" sönder blodkärlen?

008

Skydancer
 

avalon

Medlem
Kön
Man
*asgarvar*
skydancer.....du e ju bara för underbar....
Det är ingen fara....
testa DAMMSUGARE, där spricker hela skiten.....

*kram*

009
kate

Avalon
 

avalon

Medlem
Kön
Man
jag har testat med en kille en pump....jag råkade "blåsa" för mycket....
Han började garva....för det kittlades....jag börk´jade asgarva...vi hade skit roligt...

mitt tips är: HA ROLIGT...GARVA...LÄGG HUMOR I SEXLEKSAKERNA,DIG SJÄLV Å HONOM...

*KRAM*

009

AVALON

Avalon
 

avalon

Medlem
Kön
Man
exact...ät på du.....av alla dina offer....

just remember...im kate...the vampire slaghter...

*be in peace*

009

avalon

Avalon
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Ahhh! "slaghter"...gramatiskt fel...det skall vara SLAYER! SLAYER! Kan ingen fatta det!?!? *goes insane*

men om jag säger så här...om du är Kate the "slayer"..så...bring on the pole! LOL



008

Skydancer
 
Toppen