Raderade trådar

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Challe, jag skulle inte kalla dig för en elak moderator, men definitivt en nitisk sådan. Om det nu är så besvärligt att folk diskuterar kinky-företeelser och inte enbart film i kinkykategorin kanske du kunde ha flyttat dessa trådar till en mer passande kategori istället för att radera dom? Jag tycker att det var extremt onödigt, det finns trådar som är mycket mer malplacerade, och du väljer att radera trådar som det diskuteras seriöst i trots att det inte finns något bättre alternativ för oss kinky än just filmforumet.

Det kanske hade räckt med att låsa trådarna om du inte kan flytta dom? [:(!] Eller så kanske du kan sitta och skriva alla inlägg, så är vi säkra på att ingen hamnar minsta lilla off topic.

Angående min slagsmålsfetischtråd så anser jag att du kunde ha kontaktat mig via pm och uppmanat mig att formulera mig tydligare i det inlägget, istället för att tvärt bara låsa tråden.

(Radera gärna det här inlägget också om det ligger fel, eller om jag bara varit dum som inte hittat de mot förmodan flyttade trådarna.)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
En liten fundering: Fast vi försöker gör vi inte alltid rätt när vi modererar. Sedan kan det nog skilja i nit och också ha att göra med hur ofta vi är inne och vilka gränser vi har. Mycket av det som skrivs under Allmänt t.ex. har inte ett barr med onani att göra, men får passera ändå för att forumet inte skall dö.

Jag föreslår att vi har ett forum som heter "Papperskorgen" eller liknande dit vi kan flytta allt som är off-topic eller som ligger på gränsen till att tas bort. Sådant som solklart skall bort - fjortisar som vill runka i cam t.ex. - skall fortsättningsvis raderas.

Papperskorgen skulle vara read-only, men Mats eller någon moderator skulle kunna lyfta upp något ur papperskorgen vid behov.

Låter det här som ett vettigt förslag?

För att undvika missförstånd: Jag tar inte ställning till om challe är för nitisk eller om inlägget var på fel sida gränsen. Jag tittar bara på en teknik med någon slags "ångerrätt".
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det vore superbra om det kunde lösas på något sätt eftersom vi uppenbarligen är flera som vill diskutera dessa ämnen.

Var lite upprörd när jag skrev föregående inlägg. Har lugnat ner mig en smula nu :) Men förstår inte varför inlägget om rökfetisch försvann. Det fanns länkar till filmer där... Det är jättebra att folk tar på sig att vara moderatorer och rensar ut opassande inlägg, men när det kommer till oss som diskuterar seriöst så vore det bra om vi kunde få en heads up att vi ska ta tråden någon annanstans. Det är minst sagt trist att finna att alla inlägg bara försvunnit. Är du rökmotståndare Challe?
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Vad ledsen jag blir... Så många fina trådar som nu är borta för alltid... :(
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det vore superbra om det kunde lösas på något sätt eftersom vi uppenbarligen är flera som vill diskutera dessa ämnen.

Hej!

Sorry att jag inte har svarat tidigare, men har faktiskt inte sett denna tråd förrän nu.

Seriöst eller inte det finns ett "off-topic" forum, en del av trådarna är flyttade dit.
Jag är uppriktigt ledsen om min städning upplevs för hårdhänt men jag tycker fortfarande att det var för mycket trams och allt för långt från ämnet i många trådar.

/Challe
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag känner lite som Bellman och de andra. Det var mycket som kunde fått passera ett tag till i Kinkytråden.

Jag tycker att Lastbryggan eller Torben snarast fixar en Kinkysex - tråd i sex och samlevnad, där allt som inte hade med film att göra passar in.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Det vore bra med en kinkytråd som redheaded_girl föreslog. Vi som har mer eller mindre oskyldiga fantasier och fetischer om allt från näsblod till drängfyllor slipper då slänga in inlägg på andra ställen.

I filmavdelningen kan man väl med fördel ta bort underrubriken Kinky, eftersom skillnaden mellan dagens hårdporr och vad som är kinky är tämligen flytande.

Sedan måste jag scrolla ner för att komma till Sex&Samlevnad, så jag missade att dessa trådar kommit upp. Men man lär sig efterhand.

/shack
 

mrDallas

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Nu finns Kinky i Sex och samlevnad!
red är guru (om du vill) så länge

Kinky är trevligt så klart att det ska ha en egen tråd!
Ni kan få två om ni postar dubbelt så mycket snusk! :D

//Tobbe
 
Toppen