Radering av medlemmar

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Hej på er alla,

Som några av er kanske har upptäckt, så er jag nu ansvarig för forumet, nåt som innebär en fullständig genomgång av forumet och medlemmar som inte varit online, men som står som ej aktiv medlem. Dessa vill så småningom bli raderade. Detsamma gäller medlemmar som har begärt sig raderade från sajten, och detta arbetet pågår just nu.

Det är förstås lite jobb med detta, men det vill bli en storstädning på forumet, och som sagt detta är redan i gång just nu. :)


Mvh
LekenKille
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanon, nu kanske det blir lite ordning o reda då

bra inlägg

ta gärna en titt i förslag till förbättringar också;)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Hejsan,

jag kommer att gå igenom absolut allt på forumet, och försöka reda ut vad ni alla har för önskemål. Detta kommer jag igen att vidareförmedla till Lastbryggan. ;)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag får bara önska dig lycka till med dina uppgifter här på detta forum. Medan du ändå då är igång kan du ju börja att radera min användare.

:p:):p
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Jag får bara önska dig lycka till med dina uppgifter här på detta forum. Medan du ändå då är igång kan du ju börja att radera min användare.

:p:):p
Synd att du inte önskar stanne kvar, men om det verkligen är vad du vill så kan jag ju inte neka dig.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag får bara önska dig lycka till med dina uppgifter här på detta forum. Medan du ändå då är igång kan du ju börja att radera min användare.

:p:):p

Du tänker väl inte sluta som Värsting Guru i alla fall[:0]
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Hur lång tid ska det gå för att räknas som ej aktiv medlem,
att man inte varit online på ett tag??
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Det är svårt att sätta någon bestämd tid på det. Det kan ju hända att folk helt enkelt inte har möjlighet att komma av någon anledning. Dom som har blivit raderade har varit medlemmer som har bett om att bli borttagna på begäran, men inga andra.

Hoppas detta kan ge dig det svar som du önskade. :)

/LekenKille
 
Toppen