Rainbow run

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur är det med öppettiderna? Kan ngn svara på det? Jag har alltså hört att de föga generösa öppettiderna enl hemsidan i själva verket är ganska flytande.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Oavsett storlek på handduk så slutar det med att alla sitter med en hård kuk framme ,runkar själva,varann eller suger.Varit med att vi är 7-8 st där alla runkar,en av de bästa trekanterna jag har varit med om har också varit på Rainbow så man blir inte besviken.Önskar bara att det var fler yngre- i jämförelse med Blue Vision där det är blandat.Flera yngre som runkar helt öppet !
Låter som en trevlig tillställning. Jag är gärna med och runkar någon dag framöver. Hur träffas ni. Hur vet man var och när?
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Öppettiderna! Hallå?! Är det någon som gan säga om Rainbow faktiskt stänger när de hävdar sig stänga eller om de i praktiken, vilket jag alltså hört, har öppet längre?
 

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Öppettiderna! Hallå?! Är det någon som gan säga om Rainbow faktiskt stänger när de hävdar sig stänga eller om de i praktiken, vilket jag alltså hört, har öppet längre?
Utan att veta misstänker jag att stängningstiden beror på hur många killar som är kvar, hur mycket action det är och om killen som jobbar själv är tillräckligt motiverad (dvs kåt) för att hålla öppet längre.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Utan att veta misstänker jag att stängningstiden beror på hur många killar som är kvar, hur mycket action det är och om killen som jobbar själv är tillräckligt motiverad (dvs kåt) för att hålla öppet längre.

Deltar verkligen personalen själva i sexaktiviteterna på stället?

På US fick en fet städare sparken för typ tio år sedan p g av detta.

Ett mycket kort tag fanns ett ställe som hette 10dency på Kronobergsgatan på Kungsholmen. Stället hade inträdesrabatt för besökare under 25 år. Ägaren kunde ses ragga runt i cruisingdelen...
 
Toppen