Raka sig inför andra

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick en ide till fråga från en annan spalt.

Hur vanligt är det att man vågar eller brukar raka sig offentligt runt könet alltså, när man har folk runt sig tex i duschen på gymet eller liknande??

tror det är lättare o mer accepterat hos tjejer/kvinnor än hos killar/män

svara på nu boys and girl


Själv skulle jag nog inte våga raka mig offentligt(mer än för sambon då) men men inga problem visa mig då dom ggr jag är helrakad.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag skulle nog inte ställa mig i duschen på gymmet, skulle kännas lite för genant... Förutom mina flickvänner så är det bara ett fåtal som ajg rakat mig inför. En var faktiskt en tjej i lumpen. Men hon var grymt öppen och kollade inte snett på mig alls.... ;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Men om folk ser att man är rakad så tror jag att dom fattar hur det går till ändå :) Tror inte rakskum och hyvel gör det värre för lättchockerade

Försöker sköta rakningen hemma men mest bara för att det är praktiskt... om enda duschning den dan är på gymmet får jag väl gilla läget och raka mig ändå. Har rakat mig massa gånger 'offentligt'... är väl bara att du vänder dig in mot väggen och fixar det lite snabbt
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
Har aldrig sett något sådant och jag gör det inte heller. Det där en en sängkammarpryl, enligt min mening. Jag gör det hemma och inte ute, eftersom jag inte vill ha eventuella klagomål om sådant.
 
Toppen