Realdoll bordell

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är så jävla nyfiken på hur det skulle va att knulla en realdoll men de kostar ju så sjukt mycket att jag aldrig hade skaffat en själv.

Hade varit perfekt att hitta någon som har en och är villig att låna ut den! Alltså att låta mig komma hem till den personen och få använda den där! Det hade varit ännu bättre om någon är intresserad av att knulla den tillsammans med mig och en till kille!

Älskar att kolla på gangbang och DP porr och gillar också att kolla på klipp där killar knullar sina dockor men jag har aldrig hittat bra videor där några män gangbangar eller har 3kant med en docka och det gör mig frustrerad!

Tar gärna mot tips om det finns videor med det och om någon har en docka hemma och vill låta mig komma dit och knulla den tveka inte att höra av dig/er!

Finns ju ett par bordeller med dockor men närmast är Århus, Helsingfors och Hamburg och det är ju inte alla dagar man är där haha! Är jag någon gång i närheten av en och känner att jag har 1000 kr för en timme måste jag fan testa så jag får det ur systemet och ser om jag går igång på det lika mycket i verkligheten som i fantasin!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Finns ju ett par bordeller med dockor men närmast är Århus, Helsingfors och Hamburg och det är ju inte alla dagar man är där haha! Är jag någon gång i närheten av en och känner att jag har 1000 kr för en timme måste jag fan testa så jag får det ur systemet och ser om jag går igång på det lika mycket i verkligheten som i fantasin!
Någon som vet mer om dessa ställen?
 

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag hade också väldigt gärna testat att knulla ett lyxigare variant av docka. Precis som du är jag inte intresserad av att köpa en. Tur det finns ställen där man kan hyra om man nu skulle ha vägarna förbi.
Jag var på sexmässa i Köpenhamn för något år sedan där man fick klämma och känna på en docka och även knulla för en liten slant, ångrar nu att jag inte provade..
 
Toppen