Recension: The Handy - automatisk runkmaskin

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
Tack för tipset om både uppdatering och faptap-sidan. Nu har det fungerat ett par gånger och varit riktigt skönt.
Bra tips även från jm att använda Fleshlight Quickshot med the Handy. Den sleeve som medföljer vill gärna halka ur kardborrebanden. Men den är otroligt skön att runka med utan maskin.

Nu blir det en session the Handy med Eva Elfie, vet redan nu att orgasmen kommer bli fantastisk:love:
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
43
Kön
Man

Här har du en ny film, blev lite högljudd för jag hade låtit den edga mig på lägre setting i runt 1 h.
Tjamorrs! Edging å onanistunder med leksaker kan ju bara bli bättre på ett sätt,
Att göra de tillsammans

Ja är gärna med på naken häng ihop vid tillfälle cam, träff
Edga sig själv och eller hjälpa andra med ett oljigt långsamt å lååååång onanistund

Finns på KIK om nån vill börja där
mojo_solo_81
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack för tipset om både uppdatering och faptap-sidan. Nu har det fungerat ett par gånger och varit riktigt skönt.
Bra tips även från jm att använda Fleshlight Quickshot med the Handy. Den sleeve som medföljer vill gärna halka ur kardborrebanden. Men den är otroligt skön att runka med utan maskin.

Nu blir det en session the Handy med Eva Elfie, vet redan nu att orgasmen kommer bli fantastisk:love:

Ja man ska hålla sig uppdaterad med mjukvaruuppdateringarna. Kul din besvikelse har vänt i alla fall.

Vi som har en handy borde köra synk tillsammans någon gång. :D
 

xox

Medlem
Kön
Man
Blir en intressant helg

20230317-123851.jpg
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Fick min Handy idag och efter lite pill så fick jag i gång den då jag trodde man skulle köra genom appen.. Amen vilken maskin ;). Jag körde på lite snabbare tempo och kom på bara 3 minuter och fortsatte köra den under orgasmen. 10 Stjärnor direkt :p 2 timmar senare testade jag igen och kom runt 5 minuter vilket jag brukar kunna ha stora problem annars och får jobba för det.

Ska bli intressant att upptäcka alla andra funktioner :)
Hej. Har du sett till att uppdatera firmware till den senaste? Hur connectar du den? Denna sida tycker jag funkar bra https://faptap.net/
Det tog ett litet tag för mig att få det att fungera med att ställa in den med appen och sen connecta på sidan men tycker den funkar klockrent...lite seg ibland att starta men det kan man ta när den är så skön. Även utan sync så är den bra mycket skönare än fleshlight då den gör jobbet åt dig med olika farter och längd på draget.
Finns andra sleeves att köpa med så den kommer vara en trogen kompanjon :p
Hej. Har du sett till att uppdatera firmware till den senaste? Hur connectar du den? Denna sida tycker jag funkar bra https://faptap.net/
Det tog ett litet tag för mig att få det att fungera med att ställa in den med appen och sen connecta på sidan men tycker den funkar klockrent...lite seg ibland att starta men det kan man ta när den är så skön. Även utan sync så är den bra mycket skönare än fleshlight då den gör jobbet åt dig med olika farter och längd på draget.
Finns andra sleeves att köpa med så den kommer vara en trogen kompanjon :p
Var köper man den?
 
Toppen