Rent ut sagt: F*N!

znuzk

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille på 16 år och bara för några dagar sen had vi en fest(hos en kompis) så gick det ganska hett till:oops:. Så efter ett tag så fick jag in en tjej:p i ett rum, det blev mycket hångel. Efter vi hade gjort det så var det inte så mycket mer att göra så vi skulle ha sex;). Och då som allra sämst så kan jag inte få ner min förhud??:eek: Och jag fattar inte ett skit(runkar alltid mer förhud:)) VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG:(
(Fast det blev ju en avsugning:oops:)

runk :D
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Hmm... vad gick du misste om då du inte kunde få ner din förhud??


----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Men zunzk fattar inte heller egentligen, vad hindra dig att "göra det" fast du inte kunde få ner förhuden ?!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Just det znuzk, jag fattar inte heller vad som var problemet egentligen :( Kanske tjejen sade något om förhuden, eller?


----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Efter som personen ifråga inte svarar, har någon annan en aning varför det hela inte kunde genomföras :) ?
 

runkälskare_no1

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan inte dra ner men förhud men jag kan då fan knulla en tjej för dej :S fattar inte problemet. Om tjejen har problem med de så skulle jag dissa henne direkt :S

Älskar msn chatter med sex innehåll :p
 

Honesty

Ny medlem
Kön
Man
Problemet med att du inte kan få ner förhuden är att man inte kan trä på en kondom enligt de rätta anvisningar. Hur det påverkar, vet jag ej.
 

casperyoung

Ny medlem
Kön
Man
Brukar ibland ha svårt att få ner förhuden. Oftast är det när jag inte är så himla kåt.(Ingen "försats")
Runkar också med förhuden mot ollonet känns inte lika skönt när man drar tillbaka förhuden helt. Men Men det beror nog på vad man har för händer också då mina är rätt hårda efter allt jobb i byggbranschen. :(

/Casperyoung

I Love you!
 
Toppen