runk i badkaret

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Är det någon här som har runkat i badkaret och isf, är det skönt? Har inget badkar att prova i...:(
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Jodå, visst har man runkat i badkar. Inget märkvärdigt tycker jag, men jäkligt coolt när man sprutar......
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
hehe, det kan jag tro :)
tänkte att det skulle vara skönare eftersom man sitter i varmvatten o runkar :cool:
 

Tulo234

Medlem
Kön
Man
Jag brukar runka i badet. När jag och min sambo badar så turas vi om med dildon, när hon har fått orgasm så trycker hon in den i mig och jag runkar tills jag sprutar...
 
R

Rollo1

Gäst
Jepp!! Det händer då & då. är skönt när man gör det, men lite nasty när säden flyter runt i vattnet :p
 

kjoster

Medlem
Kön
Man
Läste en gång för länge sedan om en kille som fyllde badkaret precis så mycket att bara ollonet stack upp över vattnet när han hade bånge.
Sedan fångade han en fluga som han tog bort vingarna på och la på ollonet.
Grymt, men en rolig story,eller
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag gjorde det mycket när jag var yngre men en dusch fungerar väl isf lika bra om det är vattnet man vill åt...
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag håller inte riktigt med om att det är samma sak som en dusch. En dusch kan ju "massera" rätt duktigt med sina strålar, medan badvatten mer liksom omsluter kuken på ett skönt sätt. Det är också rätt kul att se när säden flyter ut i vattnet. Dock gillar jag inte att vara kvar i vattnet efteråt, för sperma är så jädra jobbigt att få bort när den fastnat på en - och det gör den ju i badet!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Äckligt det där när det flyter ut sperma i vattnet. Då är ju badet förgäves...

En annan gej man inte kan göra i badet men i duschen är en hård och varm duschstråle mot pungen och sen gnida ollonet mot det kalla kaklet... mmmm [}:)]
 
Toppen