Runk med åskådare 4 Finalen.

D

Deleted member 26814

Gäst
Det var med spänd förväntan som jag gick mot huset dit jag blivit bjuden, efter att ha fått avnjuta en "specialbehandling" där veckan innan.
"Kom runt fem"sa han då han ringde och bjöd mig. "Karin har nog kommit hem från kontoret då."

Mina tankar hade ägnat mycket tid åt att fantisera om denna kvinna som jag snart skulle få möta.
Med tanke på hur deras hem såg ut ,så antog jag att hon nog var en prydlig och ordentlig dam. Mannen var alltid välklädd så jag gissade på att hon också var det.
"Strikta kvinnor med kåthetens alla attribut, är min skönaste sexfantasi", tänkte jag samtidigt som min tumme tryckte på deras ringklocka.
Jag hörde klackars skarpa ljud innan stegen stannade innanför dörren.
Jag hörde hur locket på det lilla dörrögat sköts åt sidan.
Under flera sekunder blev jag studerad från topp till tå av betraktaren innanför.
Till slut låstes dörren upp , öppnades och där stod hon....!

Det är sällan som fantasier svarar upp mot verkligheten.
Denna gång var dock en sådan gång...
Hon sträckte fram sin hand och presenterade sig som Karin. Mitt hjärta bultade av hennes uppenbarelse.
Hennes kastanjebruna hår var prydligt uppsatt i nacken.
Detta, tillsammans med hennes smala , bestämda läppar gav intrycket att hon var en dam som brukade få som hon ville...
Klädseln var strikt men underbart avslöjande.
Hon bar en dräkt som vittnade om att hon hade ett visst avstånd till kunder och arbetskamrater, men förmodligen gjorde hon dem också galna av kåthet.
Kavajen var djupt urringad men utan att bli vulgär. Dekoltaget pryddes av ett vackert pärlhalsband som smet åt hennes vackra hals.
Innanför gäckade mig ett par bröst.
Hon hade ingen jättebarm utan brösten harmonerade härligt med hennes, i övrigt mjuka former.
Dessa former förstärktes av hennes kjol som slutade vid knät.
Ett par svarta strumpor smekte hennes ben ner till ett par, lika svarta, högt klackade pumps.

Jag måste sett ut som en fågelholk där jag stod och lät min blick vandra upp och ner för hennes läckra kropp. Försökte fatta att mina fantasiers kvinna verkligen stod framför mig.
Hennes ansikte sprack upp i ett varmt leende då hon bjöd in mig med orden: "Min man är i vardagsrummet. Du hittar ju..."
De sista orden gjorde mina kinder röda. Hon visste alltså redan....
I soffan satt han med ett vinglas i handen.
Efter att ha hälsat bjöd han mig att ta vad jag ville ha att dricka.
Också med ett gals vin satte jag mig.
"Vad gillar du Karin? viskade han.
"Underbar", svarade jag sanningsenligt och han log nöjt.
"Den lycklige jävlen", tänkte jag för ett ögonblick.
"En så sanslöst vacker fru och dessutom med den ömsesidiga tilliten att kunna smaka på andra frukter... det kallar jag lycka!"

Mina tankar avbröts av att Karin kom in och satte sig alldeles bevid mig. Hon la sin hand på mitt knä, tittde mig rakt in i ögonen och sa: Så det är alltså du som fått min man att bli så exalterat kåt...
Hon förklarade rakt på sak att de hade varit helt öppna mot varandra gällande sina sexfantasier.
Han drömde om killsex och hon om att få se killar runka och sedan bli knullad av dessa.
"Min man säger att du gärna vill..."
Hon lät mig inte svara utan böjde sig fram och kysste min mun.
"Jag vill se er runka...",sa hon utan att darra det minsta på rösten. Klä av er!"
Kyssen hade fått mitt blod att bubbla av kåthet, så jag klädde snabbt av mig. Lika lydigt gjorde hennes man detsamma.
Vi tittade på varandras kukar och log mot varandra.
Kukarna stod i givakt.
Karin gick och satte sig i den stora fortöljen.
Mittemot soffan där vi nu båda satt och runkade våra kukar, satt hon med korslagda ben och med blicken fastnaglad vid våra kroppar.
"Bry er inte om mig...",sa hon och nu darrade hennes röst lite.
"Gör som ni brukar...jag vill se."
Han reste sig och kom fram till mig med sin väldiga kuk i handen.
"Sug honom", hörde jag henne stöna.
Jag tog hans kuk i handen, fuktade mina läppar och började sklicka hans stora lem.
Hade verkligen längtat efter att få suga honom igen...att få känna smaken av kåtsaft som bildat en droppe på ollonet.
Nu darrade min hand av kåthet då den sakta runkade hans pulserande stånd.
Mina läppar slöt sig om ollonet och jag sög i mig den daggliknande droppen vid urinröret. Den smakade himmelskt.
Jag sög honom allt mer intensivt samtidigt som jag runkade min egen kuk med kraftiga tag.

Då och då hördes jämmrande ljud från andra sidan bordet. Då jag sneglade åt det hållet bjöds mig den underbaraste av syner.
Karin hade dragit upp sin kjol till midjan, vikit undan de svarta spetstrosorna och lät nu sina fingrar bearbeta den våta, ljuvliga fittan.
Fortfarande var hennes blick fixerad vid våra kukar.
Då hennes fingrar gled in i den rosa springan hördes ett smackande ljud.
Hon var genomblöt.
Ett finger gled in...två...tre...
Hon fingerknullade sig själv och sakta bytte vi roller på varsin sida bordet.
Nu var det våra blickar som betraktade denna underbara kvinna då hon under ljudliga skrin av upphetsning, pullade sig själv till extas.
Vi runkade vilt våra egna kukar och samtidigt som våra kukar stötte ut klunkar av het sperma hörde vi Karin skrika rakt ut: "Jag kooommmeeer...!"

För en stund blev det helt tyst, sånär som på våra flämtande andhämtningar.
Efter ett tag vaknade jag till sans av ett par läppar som omslöt min, nu, halvslaka kuk.
Karin hade klätt av sig nästan allt.
Hennes stayups smet vackert om hennes härliga lår och de högklackade skorna fick min lust att återvända i takt med varje hjärtslag och varje gång Karins mun gled ner över min kuk.
Aldrig någonsin hade en kvinna sugit och slickat mig som Karin nu gjorde.
Hon verkade veta om alla mina erogena zoner. Dessa smekte hon intensivt men ömt, samtidigt som hon med sin mun knullade min kuk.

Så reste hon på sig och lade sig i soffan.
"Slicka min fitta, Jimmy", uppmanade hon och jag var inte sen att lyda.
Jag lät min tunga nudda helt lätt vid hennes våta blygdläppar. lät min andedräkt reta henne.
Med lätta kyssar fick jag hennes undreliv att jucka nästan spastiskt.
Så stack jag resolut in tungan i hennes våta grotta.
Hon började skaka vilt då jag tungknullade henne allt intensivare.
"Det gååår"stönade hon med grumlig röst.

Min runkkompis hade nu kommit till sans och var genast med på galoppen.
Han ställde sig grensle över Karins ansikte och hon började vilt att suga hans pung och väldiga kuk.
"Sug min kuk, älskling!" hörde jag honom väsa. "Snart ska du få kuk i både fittan o röven."
Det sista fick min lem att svälla ytterligare.

"Jag vill ha era kukar"...nu gnydde hon.
Hennes man lade sig ner i andra änden på soffan.
Karin grenslade hans väldiga lem och började rida den i ett rasande tempo.
"Knulla hennes röv", stönade han till mig.
Jag smög upp bakom Karins fylliga bak, särade på hennes skinkor och lät min saliv droppa ner i hennes stjärthål.
Jag lät tungan virvla runt den rosa rosetten och hörde henne flåsa: "Knulla min röv, Jimmy...knulla...!"
Jag satte mitt svullna ollon mot hennes stjärthål och pressade sakta in kuken.
Ett långdraget stön avslöjade att hon njöt av att ha en kuk i varje hål.
Sakta började vi båda att knulla henne.

Vi växlade mellan att knulla i takt, till att jucka in kuken varannan gång.
Det kändes underbart då hans juck in i hennes fitta kändes i min kuk.
Vi knullade allt vildare. Stönen blev allt ljudligare.
Ingen höll igen och snart förvandlades stönen till rop och skrik av kåthet.
Min kuk gled ut och in i hennes väloljade rövhål samtidigt som hans väldiga påle stötte in till roten i Karins fitta.
Snart kändes de bekanta ryckningarna i underliven.
Karin vrålade:" Spruta i mig! Spruta i mig!"
Jag kände min sats komma och exploderade inne i henne. I samma sekund kunde jag höra hur de båda också kom i ett långt utdraget stön.
Jag kunde genom slidväggen känna, då hans kuk pumpade in den heta sperman i Karins fitta.
Hon skakade okontrollerat och skrek rakt ut då hon kom i en nästan, våldsam, orgasm.

Medan våra själar svävade runt i rummet, gled våra kukar ur Karins sanslösa kropp.
Sperman bildade små rännilar mellan hennes ben.
Vi låg länge kvar i soffan.
Ingen sa något men vi visste alla tre att detta var början på något underbart...
 
Last edited by a moderator:

laroh

Medlem
Kön
Man
Eftersom du frågar: Han är underbar. Jag kommer nog ha stånd ända tills den dagen jag får uppleva nåt liknande...

:p:p Är du underbar eller är du underbar:p:p Dina fantasier gör mig galen av upphetsning:p:oops::love::love::love: Såååå sköööön...:love::love:
 
Toppen