Runk med kompisar

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag hade flera kompisar i tonåren och vi lekte ofta med våra kukar. Runkade och sög varandra medan vi bläddrade i någon farsas porrtidningar. Har dock ingen kontakt med någon av dem. En kul grej ändå är att en av dem numera är kändis. Ofrivilligt tänker jag ’hans kuk har jag sugit’ när jag ser honom i press då och då.

Efter det blev det tjejer som fångade mitt intresse till 100%. Och gärna storbystade sådana. Det är först nu på senare år som jag hittat tillbaka till en fascination för kukar och fått några runkkompisar. Hittar gärna fler!!
Tycker det är härligt att kunna dela porrintressen och runka och suga med andra som har samma inställning. Porrpolare liksom.
Har endast en gång ordentligt jämfört storlek nu på senare år. Det var kul, min kuk är väl mellan normal till stor men hans är ordentligt längre. Typ ett ollon till. Det var roligt att jämföra och lägga kukarna på varandra och se skillnader.
 

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
Inte som vuxen men under flera år under tonåren så runkade jag och en kompis tillsammans ofta. Jämföra kukar var inget som intresserade oss direkt utan mest att runka. Hade varit kul att göra det i vuxen ålder, titta på porr och dra i kuken.
 
K

KjellKåt

Gäst
Har runkat med vänner men varför har storleken betydelse?
Storleken hade betydelse när när man var en lite snorunge men vuxna människor ser njutningen i att ha gemenskap sex.
 
Toppen