Runk/onani uppdrag

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Då redovisar jag mitt uppdrag:
"ditt blir att ha snoppen neråt i kalsongerna och ha förhuden nerdragen mellan 8 och 12."
Jag genomförde det med undantag för toabesök då jag ville hålla mig fräsch.
Jag var enormt sugen på att dra tillbaka förhuden flera gånger. Intressant hur många ggr man går impulser att röra penis..
Uppdraget var spännande och lärorikt. Tack.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kul tråd!
Jag har flera områden jag är nyfiken på att utforska..
Kanske kan jag få startskott här..
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
När det kommer till de egna lekarna så känns områden som..
kalsongförbud
trosor
dildo
penisring
.. intressant att prova i olika uppdrag
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Vad roligt att tråden blev uppskattad. För gick denna dagen bra. Men man kände sig välldigt naken. Och kändes som att alla såg. Var mycket lärorikt. Hur gick det för er?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Uppdraget jag fick kändes först lätt..men det tog inte så lång stunf innan jag förstod att det var ganska tuff. Att ha penis nedåt i kalsongerna med förhuden om ollonet är annorlunda än vad jag brukar. Kändes efterlängtat att dra ned byxorna för ett lunchrunk
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Hur ska vi gör med vissa frågor. Ex hur ofta ska vi ha uppdrag?
Ska varje person få var sin eller ska alla vi då Ha samma?
Ska det hända något om man misslyckas? Ex då kannske få hårdare uppdrag nästa gång eller att man får ett straff eller ett det inte händer något. Vad tycker ni?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur ska vi gör med vissa frågor. Ex hur ofta ska vi ha uppdrag?
Ska varje person få var sin eller ska alla vi då Ha samma?
Ska det hända något om man misslyckas? Ex då kannske få hårdare uppdrag nästa gång eller att man får ett straff eller ett det inte händer något. Vad tycker ni?
Kittlande och spännande tankar..
Själv skulle jag kunna tänka mig att få någon "bestraffning" om jag inte fixar uppdraget.. Uppdrag kan göra att man vågar lite mer..de ska vara pirriga på ett uppkåtande sätt. Eftersom vi har olika smak tror jag på individuella uppdrag..
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Kittlande och spännande tankar..
Själv skulle jag kunna tänka mig att få någon "bestraffning" om jag inte fixar uppdraget.. Uppdrag kan göra att man vågar lite mer..de ska vara pirriga på ett uppkåtande sätt. Eftersom vi har olika smak tror jag på individuella uppdrag..
Aa det låter bra och roligt men någon form av bestraffning för jah tror att man vågar lite mer då. Och mer spänning. Och individuella uppdrag blir toppen.
 
Toppen