Runka Bulle

shadow

Medlem
Kön
Man
Räkna inte med att tjejerna är segast. Jag och min tjej bestämde oss för att ha ett "race" engång (beroende på att hon hävdade att hon kunde komma på 30 sek om hon behövde, vilket jag inte trodde på). Enkla regler, porrfilm, soffan och vi skulle köra igång samtidigt (jag från fullt "stånd" förstås). Ta mig tusan, hon var färdig på mindre än 1 minut. Nu erkände hon att hon hade fuskat lite...gått och små pillat på sig själv hela dagen. Tack och lov så kan hon få multipla orgasmer när vi knullar..hon är många gånger långt snabbare än mig där också.
 

friendly

Medlem
Kön
Man
ne jag e inte kvinna hur kan det blivit så går det ändra eller?


Tävla nu i runk bulle

Go glad
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Könsbyte??

Haha, nä jag skall vara allvarlig..kunde bara inte hålla mig. Du gav den liksom till mig Friendly :p
 
Kön
Kvinna
Jag har sett detta spektakel live. Bullen såg ju inte direkt smaskig ut (sperma i all ära, men inte blandat med mat:/), killen som förlorade kräktes också när han tvingade i sig den. Tyckte lite synd om honom, de var två kvar på slutet som runkade frenetiskt dock så kom den ena bara lite före den sista. Men, men ger man sig in i leken får man leken tåla.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Så det är inte bara en myt då:sleep: men det händer i verkliga livet:sleep::p:)
Originally posted by Maree

Jag har sett detta spektakel live. Bullen såg ju inte direkt smaskig ut (sperma i all ära, men inte blandat med mat:/), killen som förlorade kräktes också när han tvingade i sig den. Tyckte lite synd om honom, de var två kvar på slutet som runkade frenetiskt dock så kom den ena bara lite före den sista. Men, men ger man sig in i leken får man leken tåla.

Kåt runkare
 
Kön
Kvinna
Inte en myt, men det kanske är en myt som blivit verklighet? Själv så förstår jag inte riktigt ideen bakom att vara med. Var kul att kolla på iallafall. Menar killar som runkar och sprutar är ju alltid trevligt och se ;)
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Har svårt att tro att det är särkilt vanligt förkommande. Själv skulle jag aldrig ställa upp och har svårt att tänka mig att det skulle vara lätt som en plätt för gemene kille att bara dra fram dasen framför fyra-fem (kanske fler) andra och dessutom inom greppavstånd. En killes bögnoja är minsann inte att underskatta.

Personligen tror jag främst att det är en myt, om än ytterst sällsynt förekommande.

We drift deeper... Life goes on...
 
Kön
Kvinna
Nej, det är nog inte vanligt förekommande, det har du rätt i. Men nog händer det. Var under en nyårsafton det hände när jag var med. Vi satt ett gäng i en blandbastu och sex kom på tal, varav även runkbullen. Vet inte helt hur det startade, men jag tror någon tjej frågade om killarna skulle kunna tänka sig att göra det. Det slutade med att vi gjorde en deal, de fick se oss tjejer (Som ville) onanera medans de killarna (som ville) ställde upp på att köra leken. Det blev kvar jag och en annan tjej, plus 5 av killarna....
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Har inte provat få utlösning med ett gäng killar men har man två onanerande tjejer som inspiration så går det nog... ;)
 

grfx

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Måste ju tillägga att vi tjejer hade en väldigt trevlig syn. Behövde ju dessutom itne oroa oss för att äta bullen :p

Så ni var utom tävlan.. sicket fusk... ;)...

Ni kunde väl iofs inte bidra till "glasyren" men ni kunde ju ha varit med ändå.. Men ni kanske var rädda för att förlora? ;)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det är dessutom inte riktigt lika tydligt på tjejerna när de gjort färdigt sitt... ;)
 
Kön
Kvinna
Vi var utom tävla, så man kan nog säga att vi drog det längsta strået. Men vi gav åtminstonde killarna något att titta på!

Originally posted by grfx

Originally posted by Maree

Måste ju tillägga att vi tjejer hade en väldigt trevlig syn. Behövde ju dessutom itne oroa oss för att äta bullen :p

Så ni var utom tävlan.. sicket fusk... ;)...

Ni kunde väl iofs inte bidra till "glasyren" men ni kunde ju ha varit med ändå.. Men ni kanske var rädda för att förlora? ;)
 
Toppen