runka = få finnar?

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har så ofta hört att när man runkar så får man inte finnar.
´Men det e ente sant! ni kan ta mig som testperson, jag ligger i 2-3 gånger om dagen och dagen efter så får man en massa finnar. det är så jävla vidrigt men jag förstår ente varför det är så?
varför får man finnar av att runka?
 

Meile

Medlem
Kön
Man
detta stämmer INTE... Jag har vart en tokrunkare i yngre dar och jag har typ aldrig haft finnar :p
Så att runka och få finnar skulle ha någonting ihop det låter helt knasigt :p

Speciellt då när tjejjer oxå får finnar och jag har då Aldrig sett en tjej runka sig själv :p:p:p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
där ser ni ! alla neker, men ente jag . det stämmer visst.
jag driver absolut ente med er. jag menar allvar.
är det verkligen ingen här som är som jag ? :( ..
 
Kön
Kvinna
Finnar beror på igen täppta porer. Man brukar svettas en del när man onanerar, och detta kan bidra till just täppta porer om man redan har en rätt fet hud. Så kanske du har rätt i vis mån, men det beror på hur grundligt man tvättar sig dagligen också ;)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag borde vara täckt av finnar för länge sedan om det stämde :D. Nej, men allvarligt - jag håller med Maree; det handlar nog mer om att tvätta sig och kanske också ta kål på vissa bakteriestammar.
 
Kön
Man
det att man kan motvärka finnar med onani tror jag e om man smörjer in sig med satsen efter en runk... inget jag provat, men en teori...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Oj vilka myter ni pratar om killar... man får självklart INTE finnar av att onanera, och sperma är INTE bra för huden. Det är visserligen inte dåligt men det finns inga ämnen i sperma som gör nån nytta.

Folk tror så mycket.... :D
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Men jag har hört att det ska vara oerhört bra PH-värde i sperma. Som då alltså skulle hjälpa till att hålla huden ung och fräsch...
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Det finns ett gammalt talesätt, eller vad man kallar det, om att man får finnar när man leker mycket med snoppen. Kanske är det sant då?? :)

Jag har varit otroligt aktiv inom onanerings lätta konst, sedan mellanstadiet, och jag har då aldrig haft mycket finnar. Så dina finnar beror nog på något annat. Är du i puberteten nu ??

Själv, är bäste dräng.
 
Toppen