Runka i bastun i badhus

Status
Stängd för vidare inlägg.

FILIP

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att smygrunka i bad hus! Har även sugit av och blivit avsugen , men det var länge sedan ! Är det någon som vet ett bra badhus , ex , innan de byggdes om i högdalsbadet var jag där och det blev alltid något härligt i omklädsbåsen bastun eller på toaletterna det började offtast i duschen med blickar och vinkningar !
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att smygrunka i bad hus! Har även sugit av och blivit avsugen , men det var länge sedan ! Är det någon som vet ett bra badhus , ex , innan de byggdes om i högdalsbadet var jag där och det blev alltid något härligt i omklädsbåsen bastun eller på toaletterna det började offtast i duschen med blickar och vinkningar !
Mm gör jag ofta, så skönt att smygrunka på offentliga platser. Dom badhus omklädningsrummet, duschar. Sprutar ofta snabbt.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gjort det några gånger förr om åren. Kändes alltid hett och man kom riktigt bra. Slutade när jag blev påkommen en gång. Han tog inte illa upp, utan ville titta på och runka själv, men han var så desperat, och började typ följa efter mig ut i omklädningsrummet efter att jag hade avslutat att jag tappade sugen för att nånsin göra det igen.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Medborgarhuset är visserligen ombyggt nu. De har tidigare en ångbastu där det ibland hände en del. Vanliga bastun är oftast fylld med såna som mest pratar sport, högt och bullrigt, hela tiden.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har bara runkat två gånger i en bastu, en var mix bastu i sälen på en klassresa när jag gick i gymnasiet. Det var jag och två tjejer i bastun, frågade varför jag inte hade stånd de berättade att det hade blivit vått mellan benen och berodde inte bra på svett. Jag hade problem redan innan att inte få stånd nu reste den sig. En av tjejerna skrattade till du vill kanske pippa med oss men det går du inte men du kan titta på oss. Båda tjejerna skrevade nu på benen som man såg allt jag kom på någon minut och de klappade i händerna, fast en blev arg hade kommit på hennes handduk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen