Runka och spruta i trosor

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hittade ett par kvarglömda i tvättstugan. Passade på att runka där och tömde min säd i trosan. Sedan fick trosan gå med i tvätten och jag lämnade den nytvättad. Veckan efter var trosorna borta. Jag funderade på vem av grannkvinnorna som ägde dem..
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag runkade med en polare en gång, och han hade med sig sin sambos trosor, dels ett par oanvända, och ett par använda. De använda hade jag runt kuken när jag runkade. Sen när jag hade sprutat så torkade jag va kuken på den rena, som han sedan la tillbaka i hennes låda. Efter två veckor hade hon tydligen använt dem enligt honom :D:)
 

hrny_guy

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Jag runkade med en polare en gång, och han hade med sig sin sambos trosor, dels ett par oanvända, och ett par använda. De använda hade jag runt kuken när jag runkade. Sen när jag hade sprutat så torkade jag va kuken på den rena, som han sedan la tillbaka i hennes låda. Efter två veckor hade hon tydligen använt dem enligt honom :D:)

låter underbart
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
jag älskar lukten av ett par använda trosor. jag luktade på min kusinsfrus använda trosor som låg i tvättkorgen på toan,
jag blev så kåt när jag kände hennes fittlukt.
jag önskar verkligen att jag skulle få slicka hennes fitta.
 
Toppen