Runka till min fru

Status
Stängd för vidare inlägg.

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att onanera till andras partners som tusan. Vet inte riktigt varför, men det tänder mig massor. Man kan ju köra med kik eller Telegram eller nån annan anonym chattapp och se till att inte visa ansiktet i bild. Jag är gärna med och testar mig fram... ;)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter intressant. Ja det måste bli nån anonym chattapp
Jag gillar telegram. Där kan man ställa in att meddelanden försvinner efter en viss tid. Den kräver visserligen telefonnummer för att skapa konto, men det kan man sedan dölja, och allt är helt krypterat.

Absolut mest anonym är nog Sessions dock.
 

Couple 006

Välbekant medlem
Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Vi har gjort det några gånger… är så sjukt upphetsande att se hur en annan man runkar till nakenbilder på frun … det har varit på kik också anonymt
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Bara skicka bild så ska jag spruta
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen