Runka

mykken

Ny medlem
Kön
Man
Jag vill runka med en polare, han kollar mkt porr vet jag :p , men jag vågar inte fråga om han vill runka med mig. Börjar bli tråkigt att runka själv!

Vad ska jag göra?
 

biffen0218

Medlem
Kön
Man
Tips att runka med kompis!

Ha på dig badshorts eller badbyxor. Försök få stånd så att formen på kuken syns. Nu är det bara att försöka låta dem glida ner så kuken blir synlig. Nu kan du nog börja att runka din kuk.

PS! Jag har själv runkat tillsammans med en kompis. Hoppas tipset fungerar. För mig var det inte svårt.
 

biffen0218

Medlem
Kön
Man
Jag vill runka med en polare, han kollar mkt porr vet jag :p , men jag vågar inte fråga om han vill runka med mig. Börjar bli tråkigt att runka själv!

Vad ska jag göra?

Tips att runka med kompis!

Ha på dig badshorts eller badbyxor. Försök få stånd så att formen på kuken syns. Nu är det bara att försöka låta dem glida ner så kuken blir synlig. Nu kan du nog börja att runka din kuk.

PS! Jag har själv runkat tillsammans med en kompis. Hoppas tipset fungerar. För mig var det inte svårt.

Självklart är det mer upphetsande och runka tillsammans än själv
 

kille71

Medlem
Kön
Man
prova som biffen föreslå eller gå rakt på saken. Ta ämnet upp i en lämplig situation, kanske efter några öl. Fakt är ju att nästan alla män titta på porr så det kan inte var något större problem att prata om det. Forutsätta så klart att man känna sig hyffsat bra. ;)
Jag menar om ni ska runkar tillsammans, kanske flera gånger, så våre det ju bäst om ni började på ett säkert grund och inte att ni dagen efter inte kan ser er i ögonen igen. Jag menar, vad kan hända? Han säja han tycker det är en bra ide eller han tycker det är kass. I vilket fall som helst så är det bättre än att tar fram kuken och han tycker det är vidrigt för då blir det riktig pinsamt...:oops:
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
JAg har runkat ihop med många av mina kompisar. Om man tittar på poorr ihop så känns det helt naturligt att berätta att man blivit askåt och fråga om det är ok om man runkar lite. Ingen kille hittills har sagt nej och alla har själva dragit ner sina byxor och runkat tillsammans med mig.
 

pr0nhax

Ny medlem
Kön
Man
Om man vill göra det med någon som inte brukar se porr då? Eller snarare en som det liksom kan bli svårt att sätta sig med framför en porrfilm? ^^

Fler tips vore kul :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
hmm, då har du problem :D
om du har ingen chance att kommer i en situation då kan kännas rätt naturligt att runka kan du antingen väntar att har kommer att frågar eller så tar du upp ämnet.
Allternativt kan du söka någon som du kan titta på porr med med :D
 

pr0nhax

Ny medlem
Kön
Man
Finns det några mer situationer än se på porr då? Kan tänka mig att han skulle kunna vara med men vill inte bara fråga, för bra kompis med honom...
 

HBT

Ny medlem
Kön
Man
ta med polaren till stadens badhus, efteråt kan man sitta i bastun och bli lite kåt. låt han se det och säj bara att typ. -shit, har inte runkat på flera dagar och är kåt. skulle behöva ngt nu, :p
 

pr0nhax

Ny medlem
Kön
Man
ta med polaren till stadens badhus, efteråt kan man sitta i bastun och bli lite kåt. låt han se det och säj bara att typ. -shit, har inte runkat på flera dagar och är kåt. skulle behöva ngt nu, :p

Känns lite väl rakt på för att fungera tycker jag...

Några fler tips? Hur gjorde ni som har gjort det innan?
 

blondchic

Ny medlem
Kön
Man
Det kan funka ifall du ser till att bli 'påkommen' medan du själv runkar. Då har det hänt att andra killar velat dela på din 'action'.
 
Toppen