Runkabilitet vid årets Eurovision

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Well, har inte gjort någon djupare analys utan delger några snabba observationer.
* helt säkert mest män i ledningen av EBU. Kanske därför som flera av funktionärerna bjuder på "bröst-chock". Förmodligen har dom kvinnliga funktionärerna tvingats till det, under olika typer av hot.
Det är otroligt ofräscht att hålla på så 2021, efter MeToo och allt det där.

* som vanligt är flera av östländerna väldigt vulgära i sin minimala påklädning.

* hakan faller i soffbordsskivan och kuken spritter till när den unga tjejen från Frankrike kommer upp på scen.
Ung, slank, ser väldigt fransk ut, framför ett bidrag i fransk Chanson-stil.
Rejält påklädd men ser man sedan ..... den lätta toppen täcker stora delar av brösten och vårtorna, men lämnar mycket av "kavaljergången" synlig men inte så mycket av själva brösten.

Däremot ser man hela underdelen av bröstet - klockan 4 till klockan 8 - och eftersom den tjejen är ung och slank så sitter brösten på rätt ställe och just den delen är kanske en av de absolut mest sexiga på kvinnokroppen - underkanten på bröstet när det inte säckar utan står rakt ut, angöringen mot bröstkorgen/revbenen och bröstbenet i mitten.

Den minnesbilden skall jag använda vid kommande lekpass.....
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Underbar analys!

Vad hade du i pipan? Jag vill genast testa samma sort. Det verkar ha bra effekt ;)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Underbar analys!

Vad hade du i pipan? Jag vill genast testa samma sort. Det verkar ha bra effekt ;)

Förstår att du börjar tänka på medicinskåpet, men det är bara tal om en mindre kvantitet alkohol och den inlevelse som jag använder när jag skriver noveller..... :)
 
Toppen