Runkad/Sugen av annan man

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tjenare! Jag är hetero men har alltid fantiserat om att bli sugen/runkad av en annan man. Finns det någon här på forumet som också är hetero men testat blivit sugen/runkad av en annan man? Hur var det?
Jag har egentligen aldrig betraktat mig som annat är hetro. Möjligen light bi, men att runka och suga andra män är för mig bara för sexuell njutning. Jag blir aldrig kär eller får känslor för en man. Bara ren tillfredsställelse av det som inte frun kan/vill ge mig.
Det var en pirrande skön känsla när jag första gången fick känna en annan mans hårda kuk i handen och sedan låta ollonet glida in i munnen. Känna doften och smaken av den varma lemmen... Lika pirrigt som när man skulle till att ha samlag med en kvinna första gången, eller första gången man fick känna på en fitta med handen. Ögonblick i livet man aldrig glömmer!
 
Jag har egentligen aldrig betraktat mig som annat är hetro. Möjligen light bi, men att runka och suga andra män är för mig bara för sexuell njutning. Jag blir aldrig kär eller får känslor för en man. Bara ren tillfredsställelse av det som inte frun kan/vill ge mig.
Det var en pirrande skön känsla när jag första gången fick känna en annan mans hårda kuk i handen och sedan låta ollonet glida in i munnen. Känna doften och smaken av den varma lemmen... Lika pirrigt som när man skulle till att ha samlag med en kvinna första gången, eller första gången man fick känna på en fitta med handen. Ögonblick i livet man aldrig glömmer!
Låter riktigt spännande! Tror dock inte att jag skulle vilja ge tillbaks :D
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjenare! Jag är hetero men har alltid fantiserat om att bli sugen/runkad av en annan man. Finns det någon här på forumet som också är hetero men testat blivit sugen/runkad av en annan man? Hur var det?
Jag skulle kunna ställa upp. Var finns du?
Har själv blivit runkad/sugen. Dock så blev jag inte så stenhård men det beror nog på nervositet. Jag skulle kunna tänka mig att runka av dig diskret, eventuellt suga. Skriv ett PM
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Har träffat en några gånger å runkat varandras kukar å spruta på kukarna så skönt, han ville inte suga å bli sugen
Det skulle jag vilja. Tyvärr så har den andra i mitt fall tagit den i munnen, ibland utan att fråga, och då har jag avbrutit. Skulle vara skönt med en runkpolare till fin porr
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Antar att han inte vill suga tillbaka
Hmmm...??? I min värld så är sex att ge och ta på lika villkor.
Om någon suger mig så vill jag såklart suga honom tillbaka. Lika självklart som att önska att en kvinna tar satsen och sväljer, ska jag själv vara beredd att ta min sats och svälja...
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmmm...??? I min värld så är sex att ge och ta på lika villkor.
Om någon suger mig så vill jag såklart suga honom tillbaka. Lika självklart som att önska att en kvinna tar satsen och sväljer, ska jag själv vara beredd att ta min sats och svälja...
Det är väl inte skrivet i sten, det är väl upp till person, i många fall så vill en del vara givare och en del mottagare, många av dom jag träffat vill bara suga och vill inte ha ngt tillbaka
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sugit och blivit avsugen när jag var yngre. Väldigt skönt, vi vet ju vad som är skönt och vad vi ska göra för optimal njutning. För mig är det att ge och få.
För mig med, men jag tycker också att det är en tillfredsställelse att bara få ge utan motprestation från den andre. Tar alltid mer tid då man ska utforska och egga ställen som annars varit oupptäckta eller "inte hinns med" när den andre varit för ivrig att själv ge och blivit för upphetsad och därför tidigt kommit till skott. En riktig runk/avsugning tycker jag gott ska dra ut både länge o väl och inte sluta förrän alla känsliga zoner är utforskade flera ggr och han kvider av återhållen kåthet.
(Inte att jämföra med en snabbis, för det är en helt annan historia.)
 
Toppen