Runkar ni med eller utan porr?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har inte blivit så mycket film senaste tiden dock rätt många noveller, därför hör jag till den skara som saknar Mina Synder. Det kan bli något filmklipp men inte så ofta längre, det är ofta inte så stor skillnad.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tittar på porrfilm nästan varje dag men när jag skall runka brukar jag använda min fantasier.
Jag kan ibland runka upp kuken till en porrfilm men stänger av när jag vill spruta. Tittar jag på en hel porrfilm kan jag sitta och små runka under hela filmen. Min styvsyster blev arg när vi hittade pappas på den tiden VHS filmer.
Anna min styvsyster kom flera gånger under filmens gång inte jag. På den tiden hade jag inte så mycket erfarenhet så min lillasyster var det ända jag hade, fast vi hade ju inte sex tillsammans.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tittar på porrfilm nästan varje dag men när jag skall runka brukar jag använda min fantasier.
Jag kan ibland runka upp kuken till en porrfilm men stänger av när jag vill spruta. Tittar jag på en hel porrfilm kan jag sitta och små runka under hela filmen. Min styvsyster blev arg när vi hittade pappas på den tiden VHS filmer.
Anna min styvsyster kom flera gånger under filmens gång inte jag. På den tiden hade jag inte så mycket erfarenhet så min lillasyster var det ända jag hade, fast vi hade ju inte sex tillsammans.
Läckert att runka ihop med styvsyster. Hade du gjort det om ni var "riktiga" syskon?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Svårt att säga kanske man hade inga andra kvinnor på den tiden. Var ju min lillasyster men också en naken tjej som hade början till bli en ung kvinna. Det fanns inga andra nakna kvinnor, ja mamma kanske men där ju gränsen.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Tittar på porrfilm nästan varje dag men när jag skall runka brukar jag använda min fantasier.
Jag kan ibland runka upp kuken till en porrfilm men stänger av när jag vill spruta. Tittar jag på en hel porrfilm kan jag sitta och små runka under hela filmen. Min styvsyster blev arg när vi hittade pappas på den tiden VHS filmer.
Anna min styvsyster kom flera gånger under filmens gång inte jag. På den tiden hade jag inte så mycket erfarenhet så min lillasyster var det ända jag hade, fast vi hade ju inte sex tillsammans.


Ni onanera de bara själva... Inte varandra? Låter häftigt
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej inte varandra, vi hade inga blodsband men för mig var hon är fortfarande min lillasyster, även om jag brukar bara säga syrran. Detta var ju mer än trettio år sedan. Gillade filmerna
som fanns då, hade inget att jämföra med men de flesta kvinnorna i filmerna hade hår på fittan precis som min lillasyster, nuförtiden är nästan alla rakade, vet inte men min lillasyster har nog kvar sin buske.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej inte varandra, vi hade inga blodsband men för mig var hon är fortfarande min lillasyster, även om jag brukar bara säga syrran. Detta var ju mer än trettio år sedan. Gillade filmerna
som fanns då, hade inget att jämföra med men de flesta kvinnorna i filmerna hade hår på fittan precis som min lillasyster, nuförtiden är nästan alla rakade, vet inte men min lillasyster har nog kvar sin buske.
Antar att du inte onanerar tillsammans med syrran numera....
Men har ni någon gång pratat om det, nu i vuxen ålder, att ni kollade film och onanerade?
Utgår från att hon också tänker på det ibland. Undrar om hon blir kåt av tanken på sin brorsa med kuken styv, frenetiskt runkande till sprut... hehe
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pratar inte med syrran vad vi gjorde för över trettioår sedan. Frenetiskt runkade är en klar överdrift i de flesta fantasier finns hon så klart inte med. Har jag läst en sexnovell eller sett en film med sex mellan bror och syster kan fantasi komma smygande. Min syster är mamma och jag är morbror till hennes barn hon är också sambo. Min syster har nämt det någon gång för länge sedan det var ingen stor grej vi hade bara skönt tillsammans. Min syster hade även onanerat oftare tillsammans med sina vänninor. Att låste in mig på min syster rum kommer jag ihåg, men det onanerade nog inte varje gång. Men tänker jag efter kunde det lukta lite av kvinnokön ibland när de öppnade dörren igen.
Det här att man kan fantisera om att ha sex men någon i släkten är att det är så förbjudet, skulle skälv aldrig kunna göra det men på riktigt men fantasier är bara fantasier.
 
Last edited:
Toppen