Runkat inför brorsan.... Pinsamt!

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Var typ 14 år. familjen hade hyrt ett hus på västkusten. En dag var jag jävligt kåt och tänkte runka medans övriga familjen var nerpå och gjorde mat. Klädde av mig naken och gick på övervåningen med ståfräs och runkade och blev kåt över att jag var naken och upphetsningen kring att det fanns folk så nära... Gick in i ett av sovrummen. Det fanns två sängar, en precis innanför dörren och en bakom ett hörn. La mig på sängen och började runka när jag plötsligt får se brorsan ligga på den andra sängen och läsa....

Fan, jag var ute ur rummet på en halv sekund. Fan va pinsamt. :oops:
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
hehe, det har hänt under tonåren att jag visat mig utan min vetskap inför alla familjemedlemmar till och från. Det har hänt att även grannar har sett mig. Instämmer det kändes pinsamt då, men inte nu längre


jaja... sånt som händer! :D
 

zexyboy

Ny medlem
Kön
Man
Var typ 14 år. familjen hade hyrt ett hus på västkusten. En dag var jag jävligt kåt och tänkte runka medans övriga familjen var nerpå och gjorde mat. Klädde av mig naken och gick på övervåningen med ståfräs och runkade och blev kåt över att jag var naken och upphetsningen kring att det fanns folk så nära... Gick in i ett av sovrummen. Det fanns två sängar, en precis innanför dörren och en bakom ett hörn. La mig på sängen och började runka när jag plötsligt får se brorsan ligga på den andra sängen och läsa....

Fan, jag var ute ur rummet på en halv sekund. Fan va pinsamt. :oops:



Fan! Japp, pinsamt!
Nästan samma sak har hänt mej på en semester... Vi bodde tillsammans med en annan familj i en stuga. Var väl ca 14-15 år och jävligt kåt. tog en dusch och började runka. Plötsligt kom morsan från den andra familjen in i badrummet - där stog jag och lekte med dolmen och hade glömt låsa dörren. Hon försvann som ett jiho och där stod jag... Gissa om jag blev slak... :oops:
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Haha. Pinsamt!
När jag var 13 hade jag en bästa kompis som typ bodde hos oss och typ var en i familjen. Så att han släppte in sig själv var egentligen inge speciellt.
Självklart gjorde han de ju en gång när jag låg naken i min säng och runka som en tok. Jobbigt att höra harklingen och sen se honom stå i dörröppningen. Drog täcket över mig rätt så snabbt kan jag lova.
Pinsamt som fan då. Men bara nån månad senare så runka vi tillsammans var och varannan dag. :p
 
Toppen