Runkat med andra

Krister

Medlem
Kön
Man
SubMares:

Härlig inställning, synd bara att man själv aldrig får sånna tillfällen :(

Masturbation for Salvation

Kanske man får sådana tillfällen men att man är lite för feg för att våga ställa frågan elelr bara rakt ut föreslå att man ska runka tillsammans.





Man leker ju otroligt mycket med sin egen kuk (ev även suger på sin egen kuk)och varför ska det då vara så farligt att göra det med någon annans kuk?? Bara för att man vill testa att runka o suga någons kuk kan det OMÖJLIGT betyda att man måste vara homosexuell.
Viktigast är att båda vill och är rena o friska.

Skit i vad andra tycker o tänker o gör det Ni själva vill göra. Jag har testat med två kompisar o vi umgås som vanligt. Skulle möjligheten o intresset dyka upp igen kan vi säkert göra om det men inget vi strävar efter eller planerar att göra. Lust o möjlighet får i så fall avgöra.
 

smurfegutt

Ny medlem
Kön
Man
Tjena! Ny på forumet.
Bör i Göteborg och är 30 år, bög - 100% manlig i tal och uppträdande, men inte ultra matcho.

Det är intressant hur tunn och luddig gränsen mellan sexuella läggningar blir i såna här sammanhang.
Förr var jag 100% hetero, men började med tiden ha fantasier om att bl.a. runka till porr tillsammans med en annan kille/killar i samma rum. Fan, man såg ju det göras av hetero-killar i varenda porrfilm - enda skilnaden var ju att det fanns en naken brud i samma rum med dem.

Fantasierna gick så småningom över till att runka av en annan kille. Jag minns att jag såg en porrfilm där två killar sprutade samtidigt över en tjej. Rätt vad det var flög en liten spermadroppe från den ena killen och landad på den andre killens hand. Jag minns vilken otrolig kåt-kick det var, men också hur det gjorde mej grymt orolig.

Sen gick fantasierna över i sug, sex... kort sagt. Jag blev bög.
Inget som jag kunde göra nåt åt. Och jag ångrar ingenting. Killsex är härligt även om man bara använder händerna. Det som är bäst är att båda har kuk och vet hur den funkar och vad som känns bra.

Mitt råd till alla killar som har fantasier är att försöka göra verklighet av dem.
Ni har inget att förlora. :cool:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ok.... först och främst har jag ingen aning om vad som hände och hur jag kom in på Smurfegutts konto eller ens vem Smurfegutt är... Ber om ursäkt för intrånget... Smurfegutt har alltså INTE skrivit det som står ovan.

Tjena! Ny på forumet.
Bör i Göteborg och är 30 år, bög - 100% manlig i tal och uppträdande, men inte ultra matcho.

Det är intressant hur tunn och luddig gränsen mellan sexuella läggningar blir i såna här sammanhang.
Förr var jag 100% hetero, men började med tiden ha fantasier om att bl.a. runka till porr tillsammans med en annan kille/killar i samma rum. Fan, man såg ju det göras av hetero-killar i varenda porrfilm - enda skilnaden var ju att det fanns en naken brud i samma rum med dem.

Fantasierna gick så småningom över till att runka av en annan kille. Jag minns att jag såg en porrfilm där två killar sprutade samtidigt över en tjej. Rätt vad det var flög en liten spermadroppe från den ena killen och landad på den andre killens hand. Jag minns vilken otrolig kåt-kick det var, men också hur det gjorde mej grymt orolig.

Sen gick fantasierna över i sug, sex... kort sagt. Jag blev bög.
Inget som jag kunde göra nåt åt. Och jag ångrar ingenting. Killsex är härligt även om man bara använder händerna. Det som är bäst är att båda har kuk och vet hur den funkar och vad som känns bra.

Mitt råd till alla killar som har fantasier är att försöka göra verklighet av dem.
Ni har inget att förlora.
 
V

Vanton

Gäst
Gött att någon vågar skriva ;)
Hur gammal varu när du insåg att du var bög?
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag insåg att jag inte längre var hetero ungefär vid 25 års ålder. Jag accepterade det inte förräns vid 27. Det var ohyggligt svårt att känna att man inte längre dras till det motsatta könet. Det var också fruktansvärt att vara bög och samtidigt inte känna nåt annat än avsmak för den stereotypa, ytliga gay-kulturen som målas upp av media och alla media-hororna. Avsmak känner jag ännu och vägrar ha nåt med gayklubbar, Pride och liknande spektakel att göra.*

(*Jag vill absolut inte racka ner dem som gillar ovanstående saker, bara starkt hävda att jag själv inte gillar det. Var o en får välja sitt leverne)

Som tur var träffade jag min amerikanske "teddybjörn" på ett forum för "straight-acting" bögar. Jag ska snart flytta ihop med honom i USA. Är inte "out" för någon här hemma.

Jag minns hur jag en gång i tiden blev fullkomligt tänd på tjejer. Deras attribut, deras sätt att röra sig - allt.

Nu finner jag det helt ointressant. Tvärtom- nu är det bara manliga män som gör manliga sakar som gäller. Feminina killar attraheras jag inte alls av.


Livets vägskäl är oförutsägbara, minst sagt. ;)
 
Toppen