Runktips

kille71

Medlem
Kön
Man
hmm, finns det mycket att varierar om man bortser från lite lekssaker för att stimulerar prostatan? Man kan växla mellan höger eller vänster hand :cool: men det var nog ingen nyhet :D
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Om du alltid runkar med hjälp av förhuden, så testa istället att hålla tillbaka förhuden och runka med glidmedel istället. Och ta det lugnt och stilla... efter en stund börjar det kittla i kuken, och det kan kittla rätt länge, men bara fortsätt i lugnt tempo. Sen när orgasmen väl kommer så är det mkt längre inledning på den... den där kittlande känslan tilltar mer och mer och till slut exploderar man betydligt mer än vid en vanlig förhudsrunk.
Första gången jag upptäckte detta var i gymnasiet när jag var inne på toa och körde en lyxrunk med kondom, med tvål som glidmedel. En mkt trevlig upplevelse :)
 

Mallaga

Ny medlem
Kön
Man
Lägg dig på rygg och kasta upp benen på väggen bakom dig och "gå" ner försiktigt. Har du tur är du vig och når ollonet med munnen, annars får du träna, det går! En höjdare att suga av sig själv!
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag hittade en stor banan en gång som jag skar av ena änden på och gröpte ur frukten, sedan värmde jag den i micron. Jäklar vad skönt att köra in kuken i den. Varmt och halt som i en riktig fitta. Skalet sprack väl lite när man höll på, men det var skönt att spruta den full. :)
 
Toppen