Runkuppdrag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Söker killar som vill få och ge sköna runkuppdrag. Givetvis med bildbevis för väl utfört uppdrag.

Bilderna och uppdragen i sig hamnar sedan på min blogg för allas beundran.

PM för mail, vet inte om man får posta mailadressen publikt så här i ett inlägg.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett uppdrag skulle kunna vara att fota när du som kille står och leker med kuken över din sambos sexigaste trosor eller hennes läckra behå.
Är man singel så skulle uppdraget kunna bestå av att runka över något annat - något gott, som tex en skål med bär, över kaffekoppen eller en lussebulle.
 
F

Flunken

Gäst
Jag kan ställa upp!
Ett träd har jag knullat... En bil..
Barbaras samt stulna använda trosor från tvättstugan.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt.. Kolla gärna in min blogg för något tidigare uppdrag.
Och känner du dig vågad, så maila gärna in bilder för bloggen.

Veckans uppdrag för de som vågar:
Så här i lucia-tider och med julen stundande, så äter vi mycket pepparkakor.
Glasera en pepparkaka så fint och sexigt du bara kan med din varma, kladdiga sats eller med din sötklibbiga försats och maila in bilder.
 
Last edited by a moderator:

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollade nyss. en del var riktigt bra. Gillade verkligen kameran inne i damsugaren och videon när du suger ut sperman med den lilla slangen :)
 
K

knakille

Gäst
Ett uppdrag skulle kunna vara att fota när du som kille står och leker med kuken över din sambos sexigaste trosor eller hennes läckra behå.
Är man singel så skulle uppdraget kunna bestå av att runka över något annat - något gott, som tex en skål med bär, över kaffekoppen eller en lussebulle.
Gillar uppdraget :) är det bara vi killar som tänder lite på tanken? vad tycker tjejerna om det?
Får se vad man kan åstadkomma...
 
K

knakille

Gäst
Härligt.. Kolla gärna in min blogg för något tidigare uppdrag.
Och känner du dig vågad, så maila gärna in bilder för bloggen.

Veckans uppdrag för de som vågar:
Så här i lucia-tider och med julen stundande, så äter vi mycket pepparkakor.
Glasera en pepparkaka så fint och sexigt du bara kan med din varma, kladdiga sats eller med din sötklibbiga försats och maila in bilder.
Ser inga bidrag än på detta, men spännande och lite oskyldigt, kanske något till och med jag skulle klara av. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen