Sämsta minnesvärda sexupplevelsen

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har sett det finns en tråd om bästa sexupplevelsen så tänkte att i kan posta våra sämsta också. Detta innebär inte att vi ska hänga ut folk, men det kan ju vara upplevelser som bara gått fel på alla vis utan att det är någons fel. Saker man minns nu i efterhand som lite komiska kanske? :)

Min var en ligg jag hade efter en fest som gick dålig på så många vis. Vi hade flörtat under kvällen och hamnade till slut hemma hos mig. Kåta så klart, men även lite överförfriskade började vi ta av oss kläderna redan i hallen. Började ju så där bra som i en film där kläderna rök om vart annat i ett spår ända in till sovrummet. Killen tryckte ned mig på sängen och jag lyckas då armbåga honom i ansiktet, det var nog här allt började. Allt verkade dock gå bra (sa han) så vi fortsatte. Fumligt blev det dock och han hade svårt att få upp den (antagligen tack vare att jag nästan knockade honom). Så jag sög av honom en stund tills det verkade som den vaknade lite. Ville vara lite porrig och sexig så jag backade och tänkte ge honom en onanishow, men lyckades backa för långt och ramlade ned från sängen samtidigt som jag slog ned sänglampan och ett glas som givetvis gick sönder. Efter att ha städat snabbt så blev det suga igen för han hade givetvis slaknat, så står på knä och suger när jag känner ett stick i knät. Gissa? Jag har givetvis ställt knät på en glasbit jag missat som fint skurit upp ett litet jack som blöder rejält. Omplåstring och tillbaka till sängen. Ber kille att knulla mig bakifrån och ställer mig på alla fyra, putar med rumpan och väntar medan han tar på kondom. Plötsligt känner jag något varmt som droppar över min rygg. Hade han REDAN sprutat??? Vänder mig om, ser att han står och pillar med kondomen, men även att han blöder rejält näsblod som droppar över min rygg. I detta läge la vi bara ned, kröp ned under täcket och somnade istället.

Vi fick dock till lite skön sex på morgonen som plåster på såren, men en natt jag minns än idag. Även han då vi träffats efter åt och skrattat gott åt allt.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kom på en till, denna är dock inte lika lång. Skulle suga av min kille en gång och magsjukan slog in mitt i allt, magen vred till och jag kaskadkräktes över hans kuk samtidigt som det kom ut där bak också. Behöver nog inte förtälja mer om den händelsen. Men vi båda låg sen magsjuka den helgen...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Men jösses...

Jag känner att jag klarat mig bra...

Träffade/dejtade en tjej när vi gick på gymnasiet
Vi hade bra sex ofta... Men jag fick aldrig riktigt kläm på hennes preferenser..
Hon kom och med råge, men jag lyckades liksom aldrig inte alltid med.. Så när hon låg där, död som en fisk, var jag inte sååå sugen på att fortsätta att knulla henne...
Det blev att hon kom, blev helt slapp och jag fick runka av mig själv.
Blev inget långvarigt förhållande..
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kom på en till, denna är dock inte lika lång. Skulle suga av min kille en gång och magsjukan slog in mitt i allt, magen vred till och jag kaskadkräktes över hans kuk samtidigt som det kom ut där bak också. Behöver nog inte förtälja mer om den händelsen. Men vi båda låg sen magsjuka den helgen...

Hahahahs…vilken erotikdödare magsjuka är ändå
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände med en arbetskamrat. Vi kom inte överens en pub kväll blev vi båda berusade.
Vi hamnade i sängen jag började knulla henne utan tanke på hennes njutning. Bliv tagen hårt av en arbetskamrat som man egentligen inte gillade tände henne något enormt. Innan vi var klara hade hon kommit tre gånger och jag hade sprutat två satser i hennes fitta. Vi har aldrig talat om det och jag vill inte göra det igen.
Hon har även sagt om jag försöker något igen skall hon anmäla mig för sexuella trakasserier.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske ingen ren o skär sexberättelse men pinsam ändå! Hehe…

Det här var på den tiden som man skickade in filmrullar från kameran… nej, inte på 1800-talet men mitten på 90. Jag hade en av mina första tjejer som det var seriöst med. Kanonsex,och en kväll skulle vi fota lite. Vi fotade när hon sög, hon ville se hur stor min snorre såg ut i hennes mun, bakifrån, 69an och alla möjliga foton fick vi till. Vi fotade upp runt 32 bilder den kvällen. Jag Ställer fotorullen i hallen för att köpa ett ”fotobrev” att skicka iväg den med. Dagen efter kom min mamma o pappa på besök i vår lägenhet, vi åt mat och hade det jättebra. De åker hem. Efter en vecka kommer ett tjockt brev med posten. Öppnar och ut faller alla våra sexbilder, och ett brev från mamma.
-Ursäkta, men vi tänkte vi skulle hjälpa till med att framkalla era bilder tillsammans med våra, vi skickade in en stor framkallning som blev billigare. Det här är nog era bilder!
Kram mamma!


Min sambo kunde inte se mina föräldrar i ögonen på flera veckor, samma för mej. Gud så pinsamt!!!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kanske ingen ren o skär sexberättelse men pinsam ändå! Hehe…

Det här var på den tiden som man skickade in filmrullar från kameran… nej, inte på 1800-talet men mitten på 90. Jag hade en av mina första tjejer som det var seriöst med. Kanonsex,och en kväll skulle vi fota lite. Vi fotade när hon sög, hon ville se hur stor min snorre såg ut i hennes mun, bakifrån, 69an och alla möjliga foton fick vi till. Vi fotade upp runt 32 bilder den kvällen. Jag Ställer fotorullen i hallen för att köpa ett ”fotobrev” att skicka iväg den med. Dagen efter kom min mamma o pappa på besök i vår lägenhet, vi åt mat och hade det jättebra. De åker hem. Efter en vecka kommer ett tjockt brev med posten. Öppnar och ut faller alla våra sexbilder, och ett brev från mamma.
-Ursäkta, men vi tänkte vi skulle hjälpa till med att framkalla era bilder tillsammans med våra, vi skickade in en stor framkallning som blev billigare. Det här är nog era bilder!
Kram mamma!


Min sambo kunde inte se mina föräldrar i ögonen på flera veckor, samma för mej. Gud så pinsamt!!!


Dumt av föräldrarna...
Ha ha
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kanske ingen ren o skär sexberättelse men pinsam ändå! Hehe…

Det här var på den tiden som man skickade in filmrullar från kameran… nej, inte på 1800-talet men mitten på 90. Jag hade en av mina första tjejer som det var seriöst med. Kanonsex,och en kväll skulle vi fota lite. Vi fotade när hon sög, hon ville se hur stor min snorre såg ut i hennes mun, bakifrån, 69an och alla möjliga foton fick vi till. Vi fotade upp runt 32 bilder den kvällen. Jag Ställer fotorullen i hallen för att köpa ett ”fotobrev” att skicka iväg den med. Dagen efter kom min mamma o pappa på besök i vår lägenhet, vi åt mat och hade det jättebra. De åker hem. Efter en vecka kommer ett tjockt brev med posten. Öppnar och ut faller alla våra sexbilder, och ett brev från mamma.
-Ursäkta, men vi tänkte vi skulle hjälpa till med att framkalla era bilder tillsammans med våra, vi skickade in en stor framkallning som blev billigare. Det här är nog era bilder!
Kram mamma!


Min sambo kunde inte se mina föräldrar i ögonen på flera veckor, samma för mej. Gud så pinsamt!!!

Haha, jag hade en kompis som jobbade en sommar i en fotoaffär och hon sa att framkalla bilder var en upplevelse. Bara sånt tänkte man ju inte på, även om det inte var sexbilder, men att någon annan framkallade och faktisk såg ens bilder. Lite creepy faktiskt.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Haha, jag hade en kompis som jobbade en sommar i en fotoaffär och hon sa att framkalla bilder var en upplevelse. Bara sånt tänkte man ju inte på, även om det inte var sexbilder, men att någon annan framkallade och faktisk såg ens bilder. Lite creepy faktiskt.
Ja, hur det var förr!
MEN, vad vet vi om våra digitala bilder idag?
Hur många ser dom?

Ja, jag fick en syrlig kommentar av farsan någon månad efter det hände faktiskt
-Ja du är ju välväxt i alla fall, men jag vinner i alla fall störst hängpung!
Då skrattade vi båda två, så det slutade lite kul i alla fall… :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, hur det var förr!
MEN, vad vet vi om våra digitala bilder idag?
Hur många ser dom?

Ja, jag fick en syrlig kommentar av farsan någon månad efter det hände faktiskt
-Ja du är ju välväxt i alla fall, men jag vinner i alla fall störst hängpung!
Då skrattade vi båda två, så det slutade lite kul i alla fall… :)

Fast nu har vi i alla fall lite kontroll vad vi lägger upp (såvida ingen nu hackar din mobil). Om bilderna skulle framkallas då så var det ju någon annan som såg bilderna oavsett hur du bar dig åt. Ja du kunde ju förstås framkalla själv om du hade ett fotorum och vätskorna. :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fast nu har vi i alla fall lite kontroll vad vi lägger upp (såvida ingen nu hackar din mobil). Om bilderna skulle framkallas då så var det ju någon annan som såg bilderna oavsett hur du bar dig åt. Ja du kunde ju förstås framkalla själv om du hade ett fotorum och vätskorna. :p
Jag fotade min kuk i fullt stånd med dia-bilder när jag gjorde lumpen. Jag var skitskraj innan bilderna kom med posten. De kunde ju komma på villovägar.....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Fast nu har vi i alla fall lite kontroll vad vi lägger upp (såvida ingen nu hackar din mobil). Om bilderna skulle framkallas då så var det ju någon annan som såg bilderna oavsett hur du bar dig åt. Ja du kunde ju förstås framkalla själv om du hade ett fotorum och vätskorna. :p


Jobbade först på några fotolabb, snabblabb
Där vi framkallade mängder, ibland dök det upp "kul" saker

Sen jobba jag som proffsfotograf
Man fick mängder av erbjudande...
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag var tillsammans med en kille som hade en polare som var tillsammans med en svensk tjej som gjorde lite porr grejer. Han övertygade mig om att vi alla fyra skulle ha sex.
Vi åkte till dom och det va en liten lägenhet, den andra killen va typ en "dude" som hänger framför Twitch hela dagarna. Tjejen va hur snygg som helst men helt klart trasig och inget självförtroende alls. Hon lät män ta bilder av henne på alla möjliga sätt, även när hon sitter på toaletten och gjorde #2, vilket är groose men hon fick bra betalt sa hon. De tyckte att även jag skulle börja "dra in lite stålar" och det kändes så fel alltihopa. Men efter ett par glas vin, så hamnade vi säng och började ha sex. Den killen jag hängde med dök över porr tjejen rätt snabbt och jag hamnade med hennes snubbe. Han började köra på direkt in ut in ut som en tok. Sen stannade han upp och det visade sig att typ strängen på hans kuk fått sig ett ryck eller nått för han hade börjat blöda...I MIG! Han blev helt förvirrad och började försöka torka upp blod, samtidigt fortsatte "min" kille att knulla bredvid och hon stönade som hon fått betalt för det...helt galet hela grejen. När han hade kommit så tog vi på oss och jag ville dra hem, lite frostig och konstig stämning minst sagt. Jag släppte den killen direkt efter detta.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag var tillsammans med en kille som hade en polare som var tillsammans med en svensk tjej som gjorde lite porr grejer. Han övertygade mig om att vi alla fyra skulle ha sex.
Vi åkte till dom och det va en liten lägenhet, den andra killen va typ en "dude" som hänger framför Twitch hela dagarna. Tjejen va hur snygg som helst men helt klart trasig och inget självförtroende alls. Hon lät män ta bilder av henne på alla möjliga sätt, även när hon sitter på toaletten och gjorde #2, vilket är groose men hon fick bra betalt sa hon. De tyckte att även jag skulle börja "dra in lite stålar" och det kändes så fel alltihopa. Men efter ett par glas vin, så hamnade vi säng och började ha sex. Den killen jag hängde med dök över porr tjejen rätt snabbt och jag hamnade med hennes snubbe. Han började köra på direkt in ut in ut som en tok. Sen stannade han upp och det visade sig att typ strängen på hans kuk fått sig ett ryck eller nått för han hade börjat blöda...I MIG! Han blev helt förvirrad och började försöka torka upp blod, samtidigt fortsatte "min" kille att knulla bredvid och hon stönade som hon fått betalt för det...helt galet hela grejen. När han hade kommit så tog vi på oss och jag ville dra hem, lite frostig och konstig stämning minst sagt. Jag släppte den killen direkt efter detta.

Fy tusan i helvete...
 
Toppen