Så onanerar jag nu

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte skapa en tråd för att beskriva hur och vad man onanerar till just nu. Inte bara att, utan hur.

Den här dagen ägnar jag mig åt min favoritsyssla, onani. Jag älskar verkligen att hålla på länge. Ibland kommer jag flera gånger på en dag och ibland sparar jag mig i flera dagar, allt efter hur det känns. Tyvärr är det inte så ofta jag får möjlighet så det gäller att fånga tillfällena.
Jag har skaffat en härlig plug som sitter skönt och masserar prostata lite mjukt. Gjorte några ärenden på stan med pluggen i och en pung- och kukring på, inga kalsonger under i de trånga jeansen. En härlig känsla och blotta tanken att ingen vet att jag har det är grym. Passade på att köpa en ny penisvibrator. Ska jag vara ärlig så var det egentligen det riktiga ärendet. ;) Den gamla vibrator packade ihop för ett tag sedan:D så en ny behövdes verkligen. Nu leker jag med min SatifyerMen och surfar. Gungar lite på stolen för att känna pluggen massera och ringen runt pung och kuk. Den nya penisvibratorn är så mycket skönare än den gamla. Kan verkligen rekommendera den. Det är så ljuvligt att känna vibrationerna pirra i hela kroppen. Nu vet jag vad jag kommer att syssla med resten av dagen/kvällen/natten/imorgon bitti. :giggle:
Hoppas bara jag får fler sådana här dagar snart för det är så skönt.
 
Toppen