Så Skööönt!

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Är på tjänsteresa och bor på ett hotell som jag nyttjat vid otaliga tillfällen, har vid flera tillfällen sneglat på det stora och mysiga badkar som fins på alla rummen här men aldrig kommit till skott att nyttja det.

Blev klar med mitt jobb igår kväll och ska bara resa hem idag, flyget går vid lunchtid och taxin kommer kl 10:00 men jag vaknade ju 03:30 som vanligt.
Efter att ha legat och dragit mig en stund satte jag mig vid min dator och började kolla runt på mina sidor, men fastnade ju som alltid på onna.

Då kom tanken tillbaka på det där badkaret igen, sagt och gjort jag fyllde upp det sen bubbade jag in en stol som fins på rummet ställde laptoppen på den och gjorde en kopp kaffe med hjälp av vattenkokaren och de pullverpåsar som alltid fins på de här rummen.

När jag nu krupit ner i badet och skriver detta på min dator smuttandes på en kopp om än inte perfeckt så ändå helt ok kaffe känner jag att livet har sina gyllene sidor och att det inte alltid behöver vara jobba jobba äta sova utan man kan ta sig lite tid att njuta med, kanske nått man skulle unna sig lite oftare!

Kram alla önskar er en härlig Haloween helg!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det finns inget som går upp mot ett skönt bad... ooops där ljög jag allt:oops:;)

Men förutom annat som är skönare, så är ett bad bland det bästa som finns:love:

Önskar dig en riktigt skööön helg med både bus mus och annat godis;):):love:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag önskar oxå alla här inne en fantastisk helg.

Bada är underbart...varje dag, helst. hett hett
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Håller med alla föregående talare!
Jag älskar att bada, tänk en regnig höstkväll... sitta i badkaret och höra regnet slå mot fönstret, en kopp te, soft musik, ett tänt ljus, badskum upp till hakan, helt ensam... man har all tid i världen att tänka eller att bara koppla bort allt och njuta alldeles för sig själv.[^]
 

kille71

Medlem
Kön
Man
tack för inspirationen... har precis klivit ur badkaret, legat där i en timma med en (bra) kaffee och ett gott bok. :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Mmmm, det lät fint i höstrusket, fin uppladdning för helgen förmodar jag!
eller en fin nedlungning inför helgen.... man varvar ju tillräckligt högt på jobbet.
ladda upp gör man under 30 år's sträcket :D efter det blir det lungnare.;)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:D
Jag varvar nog upp olika delar inför jobbet och inför helgen, försöker nog ärligt talat att varva ner på jobbet och upp hemma, livet är så mycket mer än jobb, umgänge och familj.
;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Motvallskärring som jag är måste jag säga att jag inte alls gillar att bada i badkar - men kan duscha precis hur länge som helst i riktigt, riktigt hett vatten så huden blir så där vackert röd....:oops:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Motvallskärring som jag är måste jag säga att jag inte alls gillar att bada i badkar - men kan duscha precis hur länge som helst i riktigt, riktigt hett vatten så huden blir så där vackert röd....:oops:

som skinkorna blir när man blir smiskad menar du???? hahahaha
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Motvallskärring som jag är måste jag säga att jag inte alls gillar att bada i badkar - men kan duscha precis hur länge som helst i riktigt, riktigt hett vatten så huden blir så där vackert röd....:oops:
---------------------
Du kanske inte heller brottas med en utsliten kropp som värker och stretar emot efter en dag i kalla råa utrymmen, men visst en dusch är inte att förakta men inte går det upp mot ett bad inte :);)
Kram /TG
 
Toppen