Så skönt!

mgk

Medlem
Kön
Man
Natten som var blev jag avrunkad av min tjej. Hon har perioden så hon vill inte älska... Istället sa hon åt mig att sätta mig grensle över henne, på knä, och sedan luta mig bakåt så långt jag kunde. När jag stod i denna något utelämnade position så runkade hon av mig ovh fy f_n vad det var skönt! Jag vet inte varför men det blev en mycket starkare känsla, kanske för att man är i "underläge"? Finalen fångades mestadels upp på hennes mage oh bröst.
Jag älskar min tjej!!! Ville bara berätta. :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Grattis! Det finns få saker som slår att man inte gör det "för egen hand" ;). Jag fick en avsugning i lördags morse som jag gått och myst åt hela helgen.
 

ewara

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tycker det är jättemysigt att ge min kille oralsex eller att "bara" runka av honom för den sakens skull... som en liten snabbis innan han ska med bussen..
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
ewara skrev:

Tycker det är jättemysigt att ge min kille oralsex eller att "bara" runka av honom för den sakens skull... som en liten snabbis innan han ska med bussen..

Vill inte verka trångsynt ewara, men ska länken till ditt krypin vara blå (som i "könet sitter på utsidan")?
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det är väldigt skönt att bli avrunkad, det hände mig för några dagar sedan, men det händer alldeles för sellan tyvärr :(
 
Toppen