Såg mamma... (utbruten från incestfilmtråden)

Jocks64

Medlem
Kom helt plötsligt ihåg ett annat minne med morsan när jag var ung. Hon befanns sig i sovrumet och jag satt i allrummet utanför och kollade på TV på morgonen. Hon hade inte dragit igen dörren helt och jag hörde lite stön. Nyfiket tassar jag fram och kikar försiktigt in och där ligger hon i sängen med en t-shirt, nylonstrumpor och strumpebandshållare och inga trosar. I ena handen håller hon en porrtidning och den andra handen onanerade hon med.
Kan väl också erkänna att efter detta, så tog jag på mig hennes nylonstrumpor och strumpebandshållare när jag var helt ensam. Många härliga runk blev det med hennes underkläder.
Känner igen det med att låna mammas underkläder och njuta av när man runkade
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
jag växte upp i en fam där alla gick omkring i underkläder efter att man kommit från skolan eller jobbet. Ingen gillade att ha byxor och tröjor på sig när vi var hemma. Mamma har alltid haft stora bröst med stora nipplar,efter som hon oftast gick utan BH och dom gillade jag att titta på"hennes nipplar" hon hade även stora mörka vårtgårdar och det tyckte jag var sexigt. Vi gick oftast nakna efter att vi duschat och skulle till våra rum. Så det hände allt att jag såg mamma helt naken efter duschen och det tyckte jag var spännande. Då fick jag ju även se hennes mörka håriga fitta och hennes sexiga rumpa. Som någon annan skrev i tråden tidigare. Så såg jag mamma i badrummet en dag när hon stod lutad över badkaret och tvättade håret helt naken. Hon stod där med lätt särade ben,framåtböjd. Då kan alla räkna ut vad som tittade fram mellan hennes ben. Hon blottade hela sin fitta för mig,åh gud vad härlig den var när man såg den så där. Hon var rätt så hårig,men mellan håret så tittade hennes blygdläppar ut som var lite särade när hon stod så där,och det var full insyn i fittan. Kan säga att min kuk blev rätt så hård den gången. Tror att jag tok runkade den kvällen med mammas fitta på mina näthinnor. Kan säga att bara av att skriva detta så blev min kuk hård åven om detta hände för länge sedan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Sett mamma naken många gånger men ger mig inget, har kommit när jag tänkt på min lillasyster, kusinen någon gång också moster men aldrig mamma. Min bästa vän berättade att han ibland tänkte på min mamma när han runkade. Jag vet fortfarande inte varför han sade det, att vi runkade oftast ensamma var väl normalt, men fantasierna borde man ha för sig själv.
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Har sett min mamma naken ett par gånger och ibland har jag fått stånd av att se henne naken och ibland inte. Har även testat att ha på mig hennes underkläder
Det fans inte med hos mig på den tiden att använda mammas trosor. Hade det varit nu så hade jag troligt vis luktat på dom och haft dom på mig
 

Nudisten22

Ny medlem
Ålder
22
Kön
Man
Jag och morsan går nästan alltid nakna hemma och hon är så himla otroligt snygg och sexig. Hon har ofta män hemma och då klär hon upp sig i sexiga underkläder och smink.
Annars kelas och hånglar vi ofta hon och jag när vi är själva. Jag är mammas pojke 100 procent
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Såg väl mamma naken rätt så ofta gav mig inget. Tror hon onanerade ibland hade en rabbit i nattygsbordet.
Upptäckte aldrig det att jag runkade visste hon hade en toarulle bredvid sängen, var okay men mamma ville jag skulle ta hand om kladdet som hon utryckte det själv.
 
Toppen