Såg mamma... (utbruten från incestfilmtråden)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Talade med min kusin i veckan hon hade något hon ville berätta. Att hon och min syster låst in sig och onanerat visste jag, nu fick jag även veta att de ibland hade fantiserat om mig och mitt stånd.
Båda hade tydligen kommit på mig någon gång när jag runkade. Jag hade själv tänkt på både min kusin och lillasyster man hade inte så många andra att tänka på när man började runka jag var 9-10år.
Inte så ofta i början men efter några månader och första orgasmen blev det nästan dagligen. Som kusin uttryck det vi hade inga andra kukar att tänka på hennes pappa hade tyvärr avlidit och de gå hon sett hade varit slaka. Min styvsyster och jag hade båda sett hennes mamma och min pappa ha sex. Men sin styvpappas stånd var hon inte intresserad av det är mammas sade hon man jag blir våt i trosan på helgerna när jag vill titta sover jag utan. Det hade inte jag tänkt på men hittar någon utav syrrans trosor på golvet luktat och kommit snabbt.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja precis så! :)
Det är lite samma hemma hos oss
Mamma o Pappa var skilda. Men när jag var hos mamma så var det naturligt att vara nakna. Hon onnanerade ofta på toa med halv öppen dörr som jag brukade tjuvkika. En gång kom hon på mig och bad mig komma in. Generad så gick jag in. Hon var bara varm och förstående och frågade om jag också hade det skönt. Allt var bara naturligt och vi pratade. Hon sa att vi inte behövde smyga när vi var själva. Så ja jag tycker det är fint och naturligt.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har egentligen inget med incest att göra, men en minnesvärd händelse i mina yngre tonår gällande min mamma. När jag gick i nionde klass så runkade jag och en klasskamrat tillsammans några gånger till bilder på varandras mammor. Jag var jätte förtjust i hans underbara mamma och han var så förtjust i min mamma. Så det var en win/win situation. Vi hade vandrat in i en närliggande skog till området där vi bodde och vi satte oss bredvid varandra på en sten och började runka till varsin bild. På den tiden var det framkallade bilder ur ett fotoalbum. Jag minns hur vi tittade på varandra då och då samtidigt som vi sa några väl valda ord om våra mammor. Grejen är den att jag än idag kan se det framför mig hur min vän får orgasm och skriker min mamma namn när han kommer. Själv tog det inte lång stund innan min orgasm knackade på. Vi gjorde det några gånger innan våra vägar skiljdes åt för gott av olika orsaker.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag spejade mycket på min mammas fitta. Hon hade (har?) väldigt stora hängande blygdläppar vilket jag älskade att fantisera om. Jag runkade ofta efter jag lyckats få en glimt. Intresset fanns tidigt, kanske redan 9/10.

Dock fick lilla jag känna på riktigt blygdläppar bara något år efter när jag blev förförd av en äldre kvinna. (Inte mamma).
 

JennyH

Välbekant medlem
Incest är bland dom vanligaste fantasierna faktiskt, och även jag har haft många underbara tankar på lite sexuellt umgänge med pappa. Drömde ofta om att jag vaknade mitt i natten och han hade fingrarna långt upp i min fitta eller att jag sög av honom, inget hände irl och så länge det är en fantasi så tycker jag det är helt ok. Men skulle jag vara riktigt kåt så hade jag nog inte sagt nej.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hjsan jag och min yngsta dotter på 28 har pratat om sex och allt det som det tillhör och sen har jag visat en bild på min kuk för henne för hon ville se vart hon kom ifrån och sen så fråga jag om jag fick se hennes fitta och kropp och då skickade hon bild på det och det är skönt att vara så öppen och frigjord med sin egen familj
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag har minnen från ungdomen då jag hade rummet bredvid styvsyrran som var 5 år äldre och sexuellt aktiv. Hon stönade högt varje gång hennes olika killar sov över. Jag låg i rummet bredvid och runkade. Det var så upphetsande!

I övre tonåren började jag fantisera mycket om incest. Men aldrig om mina egna familjemedlemmar konstigt nog. Läser mycket incestnoveller och älskar att chatta om det
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att vara aktiv med sin kusin är ju inte incest kanske lite kinky men inte olagligt. Har själv haft lite petting men min kusin men då var vi så unga att vi inte visste vad vi gjorde.
Har även runkat till doften av både min kusins trosor, råkade spruta ner hennes bh tidigare i sommar. Skulle ta hand om hennes lägenhet när hon var utomlands en vecka. Innan hon åkte bytte hon om jag råkade se hennes bröst, hon tyckte väl inte det var något men jag blev väldigt upphetsad. Vill inte ha sex med henne trodde inte själv att det skulle påverka mig så som det gjorde.
 

Sten Berg

Aktiv medlem
Min mamma gick bort när jag var 12. Det tog inte lång tid förrän min pappa träffade en ny kvinna, en liten 35-årig chilenska som kom till Sverige som barn. Han jobbade mycket natt (lokförare, godståg) och var således mycket borta om nätterna periodvis. Jag lade märke till hur hans nya kvinna sneglade på mig när jag stod i duschen på undervåningen. Hon brukade ofta göra sig besväret ned med tvätten och stå i och vika den när jag duschade. Men det hände ingenting på ett par år. Inte förrän jag var 14. Minns så väl än idag hur det gick till när vi knullade första gången. Min pappa var borta på jobb. Det var åskväder och hon var enormt rädd för åskan, bad mig att sova intill henne i dubbelsängen så att hon kunde "känna närhet" av någon som hon uttryckte det. I takt med att åskan kom närmare och det blixtrade allt tätare och mullrade allt högre märkte jag hur hon närmade sig mig... hennes hand letade sig fram till min kuk under täcket och höll handen runt den och runkade den lite men höll handen mest runt den... den blev ju dock allt hårdare så när det sedan blixtrade och small nästan direkt skrek hon till och under täcket klev hon på min kuk och började rida mig. Hon var sexig och visst hade jag spanat på henne i smyg också så att få ha sex med henne var en höjdare. Vi fortsatte så ett tag även utan åskväder, att jag sov i dubbelsängen när min pappa jobbade. Fick ofta höra av henne att jag var bättre än pappa i sängen men tyckte hon bara vara tramsig och tyckte att det var äckligt med såna jämförelser. Vi höll på så ett par år tills jag flyttade till annan ort för att plugga. Idag är de inte ihop längre men och det var längesedan jag träffade henne. Min pappa vet ännu inte att vi knullat samma kvinna (om inte hon berättat det vill säga...)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min mamma gick bort när jag var 12. Det tog inte lång tid förrän min pappa träffade en ny kvinna, en liten 35-årig chilenska som kom till Sverige som barn. Han jobbade mycket natt (lokförare, godståg) och var således mycket borta om nätterna periodvis. Jag lade märke till hur hans nya kvinna sneglade på mig när jag stod i duschen på undervåningen. Hon brukade ofta göra sig besväret ned med tvätten och stå i och vika den när jag duschade. Men det hände ingenting på ett par år. Inte förrän jag var 14. Minns så väl än idag hur det gick till när vi knullade första gången. Min pappa var borta på jobb. Det var åskväder och hon var enormt rädd för åskan, bad mig att sova intill henne i dubbelsängen så att hon kunde "känna närhet" av någon som hon uttryckte det. I takt med att åskan kom närmare och det blixtrade allt tätare och mullrade allt högre märkte jag hur hon närmade sig mig... hennes hand letade sig fram till min kuk under täcket och höll handen runt den och runkade den lite men höll handen mest runt den... den blev ju dock allt hårdare så när det sedan blixtrade och small nästan direkt skrek hon till och under täcket klev hon på min kuk och började rida mig. Hon var sexig och visst hade jag spanat på henne i smyg också så att få ha sex med henne var en höjdare. Vi fortsatte så ett tag även utan åskväder, att jag sov i dubbelsängen när min pappa jobbade. Fick ofta höra av henne att jag var bättre än pappa i sängen men tyckte hon bara vara tramsig och tyckte att det var äckligt med såna jämförelser. Vi höll på så ett par år tills jag flyttade till annan ort för att plugga. Idag är de inte ihop längre men och det var längesedan jag träffade henne. Min pappa vet ännu inte att vi knullat samma kvinna (om inte hon berättat det vill säga...)
Mycket märkligt att man kan vara så kåt och vilja knulla styvsonen samtidigt som man är så rädd för åskan. Det osar fejk...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände mig också pappas nya fru min styvmor tog min oskuld när jag var sextonår ville lära upp mig. Hon var tjugosju år äldre var rädd att jag skulle ha sex med hennes dotter min tvåår yngre styvsyster, hade aldrig haft någon tanke på att ha sex med min lillasyster. Jag fick tre orgasmer sista när hon onanerade för att komma själv, kom över hennes bröst när jag runkade hade tömt mig två gånger som kom inte så mycket. Det hände aldrig någon mer gång, längsta jag kom med min lillasyster var att hon smekte sig och jag runkade hände några gånger när föräldrarna hade sex, blir så våt brukade men lillasyster säga, att se mig spruta tände henne, en gång tog hon några droppar på fingrarna och smakade.
Att ta mitt stånd i munnen vill hon inte i och ville inte fläcka upp sin fitta som hon utryckte det för att jag skulle slicka henne.
Har fått reda på senare att hon hade oralsex med hennes ettår äldre vän även det en kvinna.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Kan inte minnas när jag såg min mamma näck sista gången. Hon var noga så inget naket jag minns. Däremot så juckade mina föräldrer för jämnan kändes det som. Vaknade ofta på natten av att man hörde don knulla. Ibland runkade man och kollade i en tidning medan man lyssnade när man hade börjat med det. Första gången jag hade sex själv så var det till ljudet av mina föräldrar. Var betydligt diskretare själv när mina barn var små.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände mig också pappas nya fru min styvmor tog min oskuld när jag var sextonår ville lära upp mig. Hon var tjugosju år äldre var rädd att jag skulle ha sex med hennes dotter min tvåår yngre styvsyster, hade aldrig haft någon tanke på att ha sex med min lillasyster. Jag fick tre orgasmer sista när hon onanerade för att komma själv, kom över hennes bröst när jag runkade hade tömt mig två gånger som kom inte så mycket. Det hände aldrig någon mer gång, längsta jag kom med min lillasyster var att hon smekte sig och jag runkade hände några gånger när föräldrarna hade sex, blir så våt brukade men lillasyster säga, att se mig spruta tände henne, en gång tog hon några droppar på fingrarna och smakade.
Att ta mitt stånd i munnen vill hon inte i och ville inte fläcka upp sin fitta som hon utryckte det för att jag skulle slicka henne.
Har fått reda på senare att hon hade oralsex med hennes ettår äldre vän även det en kvinna.
När detta hände hade jag haft sex med en tror hon var 8år själv var jag nog sexår, i Italien. Var väl inte meningen att de skulle hända men hon skulle bytta klänning fick stånd när jag såg henne naken. Vet inte vad hon tänkte med lade sig ner och drog mig över sig. Hon förde ner handen jag gled in inte så långt fick direkt en torrorgasm.
Vet inte om man kan kalla det ett riktigt samlag gick väldigt snabbt och vi var så unga. Fick sedan se att tjejen hade några Italienska porrtidningar. Men var på Italienska rätt oskyldiga bilder kvinnorna var nakna med rejäl hårbuske, min inga män eller bilder där det skrevade eller hade sex. Det hade tjejen tydligen lärt sig på annat vis.
 
Toppen