Söka efter medlemmar

  • Thread starter runkballen [stängt på anv. beg]/mod
  • Startdatum
R

runkballen [stängt på anv. beg]/mod

Gäst
Borde man inte kunna söka efter om en medlem är onliine eller inte? Man borde även kunna söka på tjej eller kille och på vart man bor. på så sätt kan man ju börja snacka med andra...nu vet man ju inte vilka som är online eller vart folk bor och så...
 

ezzse

Ny medlem
Kön
Kvinna
Borde man inte kunna söka efter om en medlem är onliine eller inte? Man borde även kunna söka på tjej eller kille och på vart man bor. på så sätt kan man ju börja snacka med andra...nu vet man ju inte vilka som är online eller vart folk bor och så...

[^]
Ville bara säga INSTÄMMER!! Detta e verkligen nåt man saknar...
 
R

runkballen [stängt på anv. beg]/mod

Gäst
vem bryr sig om vad du som enskild person vill ha...om det här ska vara ett virituellt samhälle bör man ju kunna söka efter medlemmar i samhället. Att begränsa sig till bara att kunna skriva i forum när det finns så många olika sätt att kominucera med varandra är bakåttänkande och konstigt.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Du är varmt välkommen att ta några eventuella personliga problem du har med mig privat. Däremot så anser jag att jag har rätt att säga vad JAG tycker, precis lika mycket som NI har rätt att säga vad ni tycker. Ni har ju talat om att ni VILL ha den här funktionen, det är inte någon skillnad mot att jag talar om att jag INTE vill ha den.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
runkballen skrev:

vem bryr sig om vad du som enskild person vill ha...

Ta det lugnt vännen! :)

Jag märker att du är frustrerad, men var lite försiktig så att det inte blir personangrepp. Red måste ju få säga vad hon tycker också och det är ju egentligen inte henne du är frustrerad på, eller hur?

Sköt om dig! /B
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
verkar vara mycket *snack* om sökfunktionen...

men man får respektera "Moderators" beslut bara... [^]
 
Toppen