Söker män att runka med i Skaraborg!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ålder
32
Kön
Man
Jag är hetro till mestadels älskar tjejer och vill ha ett fast seriöst förhållande med en tjej, det är drömmen. Men nu när jag är singel och väntar på att den rätte ska dyka upp så är jag Bi-nyfiken. Alltså gillar även kolla på killar och runka till dem. Går igång på små snoppar i min egen storlek 8-15cm som ägs av vuxna män (20-50 år åldern) men är inget krav alla åldrar och storlekar är välkomna i min fantasi. Har testat att runka av och med en kille jag är bekant med älskade det jätte mycket och vill göra det igen. Tyvärr har han inte velat igen. :/ Därför söker jag en runk-polare som bor i Skaraborg alltså som bor i Mariestad, Skara, Götene, Skövde, Lidköping eller Vara trakten. Absolut inget krav på ålder eller storlek utan runkmöten som innefattar att vi är nakna, avrunking, runka med varandra samt lite frotting och avsugning ifall lusten faller på. :D Dock inget analt går inte igång alls på det varken när det kommer till tjejer eller killar. Hoppas vi ses snart på en härlig runkträff! :)

(P.s. Vill inte ha något förhållande med en kille då inget psykisk attraktion finns för killar utan endast fysisk attraktion finns enligt det jag skrev ovan. Dock gör det inget om du är bög :))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen