Sabotören

L

Lastbryggan

Gäst
Det har väl inte undgått någon att vi har haft en person som enbart varit ute efter att förstöra detta forum, något som känns helt obegripligt.

Personen i fråga är ganska smart om man får uttrycka sig så, han/hon har vid varje registreringstillfälle haft olika IP-nummer, och det har gjort att vi inte kunnat spärra honom/henne på IP-nivå. Dock har samma mejladress använts vid ett flertal registreringar och snarlika lösenord har använts nästan varje gång.

Vi har naturligtvis sparat allt nödvändigt då en del av sakerna han/hon skrivit varit rent förtal och hot även om den mesta tiden gått åt till att sabotera rent allmänt

Vi har tillsvidare stoppat nyregistreringen av konton eftersom han/hon hela tiden skapar nya konton. Vi har även åtgärder för detta på gång men innan det är klart så släpper vi inte in några nya medlemmar.

Vi har även gjort ytterligare ett antal åtgärder som jag inte vill gå in på här då forumet fortfarande kan läsas av alla, även Mr/Mrs X...
 
L

Lastbryggan

Gäst
Bra att ni flyttade MIN tråd till rätt forumdel.
Undrar vad det var för pappskalle som la den fel från början...:oops:
 

vito

Medlem
Kön
Man
Måste nog fan ändå tacka denne sabotör.
Nu händer det grejer på Ona
Snäckan som Admin, Lekenkille som börjar stöda upp och även
Lastbryggan som blivit aktiva.
Inget ont som inte har något gott med sig :)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag får nästan en liten tår i ögat, blir så rörd över allt jobb ni lägger ned!
En miljon rosor till er, hoppas bara ni hinner njuta något också, det är ni väl värda!
:)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Jag får nästan en liten tår i ögat, blir så rörd över allt jobb ni lägger ned!
En miljon rosor till er, hoppas bara ni hinner njuta något också, det är ni väl värda!
:)
Jodå, man hinner ju att njuta lite också mellan varven, men trevligt ändå att ni gillar det arbete vi gör. Vi är iaf på god väg framåt. ;)
 
Toppen