Saker att onanera med...

  • Thread starter rebiz - vill inte vara med
  • Startdatum

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Såg en dokumentär om Erika Eiffel som är gift med Eiffeltornet och har en sexuell relation med Berlinmuren så det finns många olika möjligheter att använda både det ena och det andra för sin njutning. Själv är jag grymt dålig på att använda sexleksaker. Tycker ju om personliga möten och har gärna sex med andra så ofta det går.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Såg på den manliga sidan att många killar har experimenterat med hemmagjorda sexleksaker…hur är det med er tjejer?
Har ni pysslat ihop någon skön leksak någon gång? Eller vad brukar ni använda när ni onanerar?;)
När jag var 13-14 ich, iaf innan jag hade en smartphone så hade jag en Sonyericsson, tror jag, i alla fal kunde man sätta igång den så den vibrerade stötvis. Jag tror det var en timerfunktion eller nåt som gjorde att den vibrerade när tiden var ute. Hursomhelst helst så var det så jag gjorde sen la jag in den innanför örngottet på en kudde som jag sen gränslade och red. Jag kunde hålla på och knulla den i över en halvtimma tills jag nästan hade skavsår i fittan sen fick man byta örngott.
Mamma undrade nångång varför det byttes på kuddarna så ofta. :LOL:
 
Last edited:

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 13-14 ich, iaf innan jag hade en smartphone så hade jag en Sonyericdon, tror jag, i alla fal kunde man sätta igång den så den vibrerade stötvis. Jag tror det var en timerfunktion eller nåt som gjorde att den vibrerade när tiden var ute. Hursomhelst helst så var det så jag gjorde sen la jag in den innanför örngottet på en kudde som jag sen gränslade och red. Jag kunde hålla på och knulla den i över en halvtimma tills jag nästan hade skavsår i fittan sen fick man byta örngott.
Mamma undrade nångång varför det byttes på kuddarna så ofta. :LOL:
Låter härligt. Antar att du kom? Kanske flera gånger?
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
På tal om saker att tillfredsställa sig med så hade jag äldre tjejkompisar som jag onanerande tillsammans med när jag var i tonåren. När de blev riktigt våta efter att vi suttit i soffan och tagit på oss själva brukade jag få blött i handen från deras fittor så att det skulle bli skönare. Har aldrig träffat någon tjej sedan dess som förstått sig på den grejen när jag frågar om det Mest fått en förvånad blick så har det blivit awkward
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo visst fick jag orgasm. Kanske inte varje gång, minns inte om jag nån gång fortsatte efter att jag kommit heller. Blött blir det ändå.
På senare tid så kan det bli flera.
Jag har bara fått flera orgasmer en enda gång och det var på en sexfest. Kan inte återskapa det så jag antar att det är graden av upphettning som styr antalet orgasmer för män i alla fall. Det hade ju varit grymt och kuken också blev blöt precis som fittor. Tycker att det är lite ojämlikt
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
satt hemma hos polarens morsa å farsa kollade porr film med dom när vi var 15 jag lät locktång hans morsa hade smeka mej över jeansen för jag vågade inte visa hans morsa min kuk men polaren satt och runka helt uppet framför dom dom sa inget .
å sen kom tomten och Adolf Hitler och delade ut julklappar till alla snälla små barn medan Kalle Anka satte på Bamses farmor uppe på höga berget. :rolleyes:
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Har runkat med ex trosor och även med tjejkompisars kiss. Har fått kiss i mugg eller plastpåse eller typ glassförpackning men även blivit kissad på när vi stannat för att kissa på vägen hem från krogen och då bett om att få bli kissad på och runkat samtidigt. Har även blivit kissad på vid stranden och runkat samtidigt. Vet inte om det räknas som ”saker att runka med” men skönt har det varit i alla fall
 
Toppen